Ziesemer

Prima service

Zeer hoge snelheid van verwerking

Huijzer

Het fietszadel is door de post niet afgeleverd op het opgegeven adres. Na drie telefoontjes van mijn kant is mij een nieuw zadel toegestuurd en dat is nu wel mij afgeleverd. De reactie op mijn... Het fietszadel is door de post niet afgeleverd op het opgegeven adres. Na drie telefoontjes van mijn kant is mij een nieuw zadel toegestuurd en dat is nu wel mij afgeleverd. De reactie op mijn eerste telefoontje had beslist sneller gekund!

Duidelijke website

Onderneem daadwerkelijk actie als een product niet aankomt. Wacht niet tot ik voor de derde keer bel

H. Rodermond

We konden heel makkelijk het onderdeel vinden dat we moesten vervangen.

Vandaag besteld, morgen in huis! Perfect.

Geen.

Peter Frank

Fietsbinnenbanden met autokenteken voor mij het makkelijkst te vinden via internet; info en levering helder en vlot

Duidelijk en vlot

Jan B

Snel en correct geleverd.

Snel en correct geleverd.

Nvt

Fijn dat ik nog mocht ruilen nadat de 14 dagen bedenktijd al verstreken waren. Uitstekende service en snel geregeld.

Piet

Na wat strubbelingen bij PTT , netjes geholpen via klantenservice en snelle leverantie nadien. Keurig.

maaike beun

Henriëtte Smits

Prima zeer vriendelijk en behulpzaam

Linda

Een uitstekende service. 's Middags heb ik een fietsstoel besteld en deze werd de volgende dag al bezorgd!

Snelheid van levering
Prijs

De website ziet er goedkoop uit. Ik heb eerst op internet recensies gezocht voordat ik durfde te bestellen