Brenda

Goede prijzen, snelle levering!

b norden

Ik heb een snelle en prettige reactie mogen ontvangen van jullie bedrijf, ook nog gewoon per mail voor een extra vraag. Bij de fietstassen zaten nog extra klemmetjes voor om de stang onder de... Ik heb een snelle en prettige reactie mogen ontvangen van jullie bedrijf, ook nog gewoon per mail voor een extra vraag. Bij de fietstassen zaten nog extra klemmetjes voor om de stang onder de fietstas, maar die krijg ik niet vast.

de beantwoording van vragen per mail over het product vóórdat je als klant kunt beslissen was positief.

een duidelijker aanwijzing voor de montage van de klemmetjes bij/ onder de dubbele fietstassen

Benny de Weerd

Wat ik besteld werd werd tijdig geleverd, zoals het hoort. Hoop er nog eens terug te komen.

Peter

Ik zou dit bedrijf niet aanraden. Ik heb een nexus achterwiel met 3 versnellingen. Helaas werd er geen tandblad en de versnellings pin meegeleverd. Na een aantal keren gebeld te hebben (slechts in... Ik zou dit bedrijf niet aanraden. Ik heb een nexus achterwiel met 3 versnellingen. Helaas werd er geen tandblad en de versnellings pin meegeleverd. Na een aantal keren gebeld te hebben (slechts in de middag bereikbaar) wetd het spuk toch 10 dagen later opgestuurd.

Goedkoop

Compleetheid product en verdere service

Havelaar

Snelle levering en het juiste product

veel voorraad

geen opmerkingen

Walter Luke

Prima, had een fiets lamp besteld. Die was niet werkend, kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd. Dus een dikke duim voor de service.

NN

Goed en prima zeer snel

snelheid

Oostenbrug

Positief snel en correct geleverd

Nee

Nee

J.bremer ( eigendraads)

Ben zeker tevreden met mijn bestellingen.
Goede prijs en supersnelle levering ( 17 uur )
Echt top en zeker geen tegenvaller door duidelijke omschrijving op de site.

Super snelle levering