DD Leithner

Very good assortment of goods, generally items are in stock and delivered quickly.

Bart Lutjeboer

Super fijne levering Kwalitatief goed product voor de prijzen die ze hanteren

groot assortiment aan producten volop keus

N.v.t.

M. van Kerkwijk

Meerdere keren bij dit bedrijf besteld en nooit ben ik teleurgesteld. Artikelen die ik op de website zag als zijnde op voorraad werden snel geleverd.

Zie bovenstaand.

Nee, blijf zorgen dat je voorraadindicatie up to date is.

Danielle Commandeur

Goede ervaring

veel verschillende producten/groot assortiment, snelle service, makkelijke webiste

Dekker

Nee

Nee

Robin

Matig. Bedrijf laat DHL pakket bezorgen, geen bericht achtergelaten en product blijkt niet bij buren te liggen. Ipv gewoon snel nieuw pakketje te verzenden, hoop geharrewar en geen oplossing anders... Matig. Bedrijf laat DHL pakket bezorgen, geen bericht achtergelaten en product blijkt niet bij buren te liggen. Ipv gewoon snel nieuw pakketje te verzenden, hoop geharrewar en geen oplossing anders dan check nog maar eens bij de buren.

Zouden product snel hebben verzonden.

Controle postcode op huisnummer bij bestelgegevens en klant boven postbezorger voordeel van twijfel geven. Direct rechtzetten aan wie het ook ligt van knelpunt was goedkoper geweest (product van... Controle postcode op huisnummer bij bestelgegevens en klant boven postbezorger voordeel van twijfel geven. Direct rechtzetten aan wie het ook ligt van knelpunt was goedkoper geweest (product van tien euro) dan dit gepingpong zonder oplossing voor mij als klant. Tja, daar doe je nooit meer zaken mee dan. Voor dit bedrijf letterlijk 25 anderen.

Peeters

Snelle goede bezorging.

N. de Vries

Ik heb een rollerbank voor de racefiets besteld.

De snelheid waarmee ik kon bestellen en het product op mijn adres arriveerde.

De handleiding voor het in elkaar zetten was lastig, is wel enige technische kennis voor nodig.

Snijders

niet