Mieke Bastings

Snelle service

christie krekels

Ik ben erg tevreden mijn bestelling is snel geleverd

alleen maar positief

ga zo door

Miriam Lauers

Snelle levering, prima aanbod en beschrijving van de producten

De website mag ietwat modernere uitstraling krijgen, beetje gedateerde opmaak

lex

informatie en levering

Yvonne Brouwer (geleverd aan Vincent Vitters, Eindhoven)

Helaas heb ik nooit antwoord gekregen op de mail die ik op 10 augustus aan info@hollandbikeshop.com heb verzonden. Omdat ik snel een bagagedrager nodig had (vlak voor mijn vakantie), heb ik op de... Helaas heb ik nooit antwoord gekregen op de mail die ik op 10 augustus aan info@hollandbikeshop.com heb verzonden. Omdat ik snel een bagagedrager nodig had (vlak voor mijn vakantie), heb ik op de gok een bagagedrager besteld waarvan ik dacht dat het de goede maat moest zijn. Deze heb ik keurig vlak voor mijn vakantie binnen gekregen, maar uiteraard pas de tijd gehad om ernaar te kijken toen ik terugkwam. De bagagedrager bleek niet te passen en de 14 dagen om retour te sturen waren uiteraard al verlopen. Hierdoor zit ik nu met een bagagedrager die ik niet kan gebruiken. Erg jammer dat er geen moeite is genomen om even op mijn mailtje te reageren, dan had ik waarschijnlijk wel de goede maat kunnen bestellen.

Graag reageren op vragen via de mail.

Remdial teacher praktijk Velgersdijk

Duidelijke omschrijving van de producten en snelle bezorging met vooraankondiging.

Hele snelle bezorging.

J.L. Bonebakker

Eenvoudig om te vinden wat ik zocht, simpele order interface en snelle levering.

Website was snel en redelijk makkelijk te navigeren

Betere informatie over levering, levering was als in huis voordat bericht daarover ontvangen was

Fam breederveld

Prima keus snelle levering

H. Ladrak

Voor het eerst. de zadelpenbagagedrager was weliswaar mooi, maar mijn zoon moest iets afzagen om hem passend te maken.

nee

nee