Mark

Goede snelle levering. Beetje vreemd dat de bevestiging voor de yepp apart verzonden werd vd yepp stoel zelf, maar op zich geen probleem!

Goed telefonisch bereikbaar bij vragen (was benieuwd of de kinderstoel nog wel kwam nadat ik alleen de aparte bevestiging had ontvangen)

Roel de hamer

Super

Snelle levering .
Omdat ze wisten dan ik mijn kinderzitje snel nodig had is mijn bestelling in 2 keer geleverd. Super service.

N.Overzier

Peter van Tol

Zeer goed. Snelle en correcte levering

julien maalste

Eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs bedenken, integendeel, ik heb twee keer fietssloten besteld en ik had ze beide keren super snel in huis, zonder beschadigingen, met de juiste boutjes erbij en... Eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs bedenken, integendeel, ik heb twee keer fietssloten besteld en ik had ze beide keren super snel in huis, zonder beschadigingen, met de juiste boutjes erbij en met een duidelijke factuur, dus niks te emmeren, gewoon goed

Wim van Heijningen

Uitstekende service, zoals je dat mag verwachten van een internet winkel.

Alles volgens de zelf aangegeven gegevens behandeld, snel en adequaat

r van wiggen

Prima, snelle service, duidelijk website

Miranda Gerris

Makkelijk bestellen, erg snelle levering, prima product!

Marise de Ruiter

Fietsstoeltje gekocht. Zelf de verkeerde besteld, na bellen kijken ze mee met wat ik wel had moeten hebben. Meteen weer besteld volgende dag naar huis. Geld van andere stiel netjes teruggestort.

Snelle reactie op mail en telefoon. Kijken mee met bestelling doen als het niet duidelijk is.

Misschien geld iets sneller terugstorten. Ging nu ruim anderhalve week overheen. Met de huidige digitale gemakken moet dat sneller kunnen.

Duhen

Snelheid en assortiment