Gerard ten Vregeler

Alles positief

Geen opmerkingen

Erg grote verzenddoos voor een klein pakket; dat zou beter kunnen vanuit het standpunt van groen ondernemen.

Martin

Zeer snelle actie en duidelijke communicatie over het bestel proces.

Alles is makkelijk te vinden, goede informatie, zeer snelle actie en duidelijke communicatie over het bestel proces.

Jansen

Super snelle levering! Dag later al thuis!

Arno Turkenburg

Goede ervaring. Snelle reactie op klachten.

Snelle reactie op klacht.

Iris

Het bestellen was zo gedaan, goede informatie over mijn bestelling en het fietsslot was zo binnen! Goeie informatie over waar het pakketje iedere keer was. Prima bedrijf en een leuk en goed aanbod... Het bestellen was zo gedaan, goede informatie over mijn bestelling en het fietsslot was zo binnen! Goeie informatie over waar het pakketje iedere keer was. Prima bedrijf en een leuk en goed aanbod op de site!!

Groot aanbod en veel variatie.

Er had wel iets meer informatie over het slot mogen staan want het slot is niet er buigbaar en dit had wel prettig geweest als het erbij vermeld stond.

Elza

Mooi product, snel in huis en goedkoper dan in de winkel.

zelfs met verzendkosten goedkoper dan als ik hetzelfde product bij de winkel had gehaald

Bij niet alle fietsmanden stonden de maten duidelijk bij

laura

Een fietspomp gekocht; snel geleverd en duidelijke informatie

Duidelijke informatie dmv mails over bestelstatus

M. Soons

Nee

W, Reef

Snel en adequaat

Snelle levering, goed op voorraad en een goede prijs

Wim van der Haar

Gezocht via internet naar een niet te duur achterwiel voor een racefiets en zo kwam ik oa uit bij Hollandbikeshop waar de overige sites een stel wielen aanboden kon ik bij Hollandbikeshop ook alleen... Gezocht via internet naar een niet te duur achterwiel voor een racefiets en zo kwam ik oa uit bij Hollandbikeshop waar de overige sites een stel wielen aanboden kon ik bij Hollandbikeshop ook alleen een achterwiel kopen en nog goedkoop ook.

Voor mij was dat de mogelijkheid om 1 wiel te bestellen in plaats een set(2st)

Ja, op de site staat dat je ook achteraf kan betalen maar bij het afronden van de bestelling wordt je die mogelijkheid niet geboden althans ik heb het niet gezien en dus toch maar vooraf betaald via... Ja, op de site staat dat je ook achteraf kan betalen maar bij het afronden van de bestelling wordt je die mogelijkheid niet geboden althans ik heb het niet gezien en dus toch maar vooraf betaald via Ideal