Patricia

Snelle levering. Goede kwaliteit.

EvG

Kettingkastje gekocht in overleg en helaas toch niet de juiste maat. Contact gezocht en een keurige oplossing aangeboden gekregen.

Iets meer specificaties/ duidelijke afmetingen bij kettingkasten zou handig zijn.

Wouter Hut

Niet goed. Na meermaals aangegeven te hebben dat mijn adres gewijzigd is hebben ze de bestelling toch opgestuurd. Want deze stond al op het pallet. Dus wilde ik annuleren maar dat mocht niet omdat... Niet goed. Na meermaals aangegeven te hebben dat mijn adres gewijzigd is hebben ze de bestelling toch opgestuurd. Want deze stond al op het pallet. Dus wilde ik annuleren maar dat mocht niet omdat de bestelling al verstuurd was. Nadat ik ze op mijn retourrecht heb gewezen ( nb uit hun eigen AV) hebben ze toegezegd mij te crediteren, hetgeen tot op heden nog steeds niet gebeurd is. Slecht proces, slechte afwikkeling en met name klantonvriendelijk

A van Wieringen

Super service en snelle levering

Harry Roling

Prima zijn zeer tevreden

nee, is al prima

R Derks

Zadel + zadelpen besteld

Nvt

Gerard

snelheid

ja de zoekstructuur is als je een leek bent lastig

Anneke de Crom

Om ong. 17.00 uur een zadel bestel wat ik de volgende ochtend al in huis had. Geweldig!!!!

Alles was perfect . Ik ben heel tevreden.

N.v.t.

Jan Korterink

Alles OK. Geen problemen.

Zeer goed assortiment

Maak plaats voor een vraag of - als de besteller niet thuis is bij bezorging van het pproduct - er een adres is waarop het dan kan worden afgeleverd.

Overdenk de indeling van de site...

Overdenk de indeling van de site nog eens. Er komen steeds nieuwe of andere producten bij en dan wordt zo'n site snel een rommeltje.