Al Beets

Prim organisatie en vlotte levering.

Ralph Van der Heijden

Alles prima in orde

Prima webwinkel. Shop ik volgende keer weer

Jeroen van Zuidam

Prima. Zonder aanmaken van een account snel iets besteld en ontvangen.

Om uit een webshop in één keer het goede te bestellen is het belangrijk dat de informatie correct maar vooral ook compleet is. Soms vind ik het niet helemaal duidelijk om welke uitvoering het exact... Om uit een webshop in één keer het goede te bestellen is het belangrijk dat de informatie correct maar vooral ook compleet is. Soms vind ik het niet helemaal duidelijk om welke uitvoering het exact gaat bij een product (in mijn geval ging het specifiek om de uitvoering van een mtb band). Bij twijfel bestel ik het dan liever ergens anders. Ik zou dus als tip willen geven om zoveel mogelijk informatie over het product te vermelden zodat de klant niet gaat twijfelen.

Jose Egging

Duidelijke webshop, goede after sale

Bart

Snelle levering, geen problemen

Bjorn

Een update per email op het moment dat de order is verzonden is voldoende. Een mailtje met de orderbevestiging en orderverzending is voldoende.

Sander Boekenoogen

Niets ten nadele van Hollandbikeshop. Ik was zeer tevreden over de detailinformatie die mij gegeven werd mbt een specifiek fietsonderdeel dat ik nodig had. Ik was eigenlijk minder enthousiast over... Niets ten nadele van Hollandbikeshop. Ik was zeer tevreden over de detailinformatie die mij gegeven werd mbt een specifiek fietsonderdeel dat ik nodig had. Ik was eigenlijk minder enthousiast over de service van DHL. Op de Track & Trace stond namelijk aangegeven dat mijn onderdeel nog op vrijdag afgeleverd zou worden. De koerier had aangegeven dat hij het pakket op vrijdagavond om 21:45 had afgeleverd op mijn adres terwijl ik het toch echt pas de volgende dag fysiek overhandigd kreeg. Overigens wel met excuses van de koerier in kwestie omdat hij vanwege de drukte een foutje zou hebben begaan. Maar toen had ik al een contactformulier richting DHL verzonden waar ik vreemd genoeg nooit een reactie op heb gekregen. Aangezien de bezorgkosten substantieel zijn had ik een betere service verwacht van DHL en ik adviseer Hollandbikeshop dan ook om de DHL hier op aan te spreken.

Ze bieden de productinformatie die je nodig hebt om zodoende het juiste onderdeel te bestellen.

Bezorgkosten en bezorgsnelheid.

john willemsen

Goede overzichtelijke side.

ja,Snelheid van leveren

Wij hebben ook fiets tassen bij jullie gekocht , er was geen schouder band bij ,zodat je bij afname van de fietsdrager de tas makkelijk over je schouder kan dragen. Terwijl er wel bevestiging ogen... Wij hebben ook fiets tassen bij jullie gekocht , er was geen schouder band bij ,zodat je bij afname van de fietsdrager de tas makkelijk over je schouder kan dragen. Terwijl er wel bevestiging ogen aan de zijkanten zitten.

H. Plasmeyer

Had nog geen ervaring met dit bedrijf, maar was de goedkoopste met de fietsbanden.

Joosten

Bestelling was in eerste instantie niet traceerbaar. Betaling was al wel verricht. Na telefoontje zaak alsnog geregeld

Informatie op website

Controlemail van bestelling is niet verstuurd. Reden??