Marcel Kooi

Dit is volgens mij de goedkoopste en meest uitgebreide site voor de meest voorkomende fiets onderdelen

Arjen

Prima en uitgebreid assortiment

aftersales en aantal artikelen

wat ik mis is de info bij het artikel en alternatieven. Er zijn zoooooveel artikelen. Fietsenverkoop is misch een aanrader?

Johan

Breed assortiment en snelle levering

Ab van Lieshout

Zeer goed, ruim aanbod aan fietsonderdelen. Goed.

Overal gezocht naar Magura HS33 onderdelen en alleen HBS had een ruim aanbod.

Tijd tussen bestellen en bezorgen kan korter.

Wendy

Prima website, maar super slechte verpakking van de levering. Ik had een lakstiftje besteld, die met gemak door de brievenbus had gepast in een enveloppe voor een fractie van de verzendkosten. In... Prima website, maar super slechte verpakking van de levering. Ik had een lakstiftje besteld, die met gemak door de brievenbus had gepast in een enveloppe voor een fractie van de verzendkosten. In plaats daarvan ontving ik de lakstift in een doos ter groote van mijn kofferbak.... ?!? Waarin ik zelfs goed moest zoeken naar het kleine stiftje. Vreemd, overbodige kosten en overbodig afval.

Zie boven

Zie boven

Erika Treffers

Super snelle service!!!

Halverwege de middag besteld en de volgende dag al in huis, perfect!!

Hans Treffers

Aanschaf van twee fietszadels (Terry). Snel gevonden via Google. Ook ook deze site snel de weg gevonden en besteld.

De toegankelijkheid van de website. De achterliggende informatie over de producten. De kwaliteit van de verpakking.

Indien iets vergeten (op dezelfde dag) moet je voor de aanvulling transportkosten betalen. Terwijl het waarschijnlijk in dezelfde doos nog meekan. Daardoor de aanvulling niet besteld.

loek

Aankoop

De website beviel me vanwege goede vergelijkings mogelijkheden

Björn Akkermans

Heel erg goed