M. De Boer

Een keer een bbuitenband gekocht. Ging prima

Fietsgebruiker

Prima ervaring goede prijs kwaliteit.

Duidelijkheid

Op uw website vermeld u dat levering plaatsvindt binnen 24 uur na bestelling. In ons geval zou dat dan op 2e pinksterdag worden geleverd. We begrijpen wel dat dit niet met Pinksteren zal worden... Op uw website vermeld u dat levering plaatsvindt binnen 24 uur na bestelling. In ons geval zou dat dan op 2e pinksterdag worden geleverd. We begrijpen wel dat dit niet met Pinksteren zal worden afgeleverd, maar uw website suggereert dit wel. Dat zou duidelijke kunnen.

Marion Drost

Goede, snelle levering

Kees

Goed aanbod van artikelen maar toch wat moeilijk om goed te vergelijken.

Ruime keuze aan artikelen.

Artikelen met elkaar vergelijken waardoor verkeerde keuzes voorkomen kunnen worden.

j.kersten

Goed,snel,goedkoop gewoon zo door blijven gaan

super prijs en zeer snel

ga zo verder!!!

Marloes Manders

Prima, snel en scherp geprijsd

Zie hierboven

Van der Linden

Snelle levertijd!

Monqiue Mballa

Goed ervaring met goed prijzen

reactiesnelheid en prijzen

vergelijken met andere web winkels

Ellen

Duidelijke website snelle levering

Nadat ik 2 weken niets hoorde van de geplaatste bestelling bij de fietsenhandel hier als leek meteen de juiste banden gevonden.
Binnen 2 dagen geleverd en nog goedkoper ook (zelfs incl...
Binnen 2 dagen geleverd en nog goedkoper ook (zelfs incl verzendkosten ) dan bij de fietsenhandel

Marleen

Ik heb een set schakelremmen voor mijn MTB gekocht - erg fijne

Breed aanbod en uitermate snelle (veel sneller dan gedacht) levering!

Track en trace voor de bestelling doorgeven zou fantastisch zijn.
Track en trace voor de bestelling doorgeven zou fantastisch zijn.
Wellicht kan een instructievideo gemaakt/geplaatst worden op de website die duidelijk verteld voor een derailleur afgesteld moet worden en waar men op moet letten bij problemen. Ik heb wel een Engels filmpje gevonden waarmee ik iets op weg ben geholpen, maar uiteindelijk heeft een half uur trial en error pas het gewenste resultaat opgeleverd.