Suzanne

nee

nee

Spaans

Snelle service. Heldere communicatie

Prijzen mogen wel wat scherper. Zag later de zelfde mand die ik besteld had €5 goedkoper op een andere site

nico

Via internet was goed

nvt

nvt

Kees Bleeker

Snelle en correcte levering. Spullen waren ook keurig verpakt!

Assortiment uitbreiden.

Eric Bormans

De Topeak iPhone 5 Houder RideCase + PowerPack werd snel geleverd. Deze bleek echter niet goed te functioneren, waarna ik een mail heb gestuurd. Zonder problemen werd een nieuw exemplaar opgestuurd... De Topeak iPhone 5 Houder RideCase + PowerPack werd snel geleverd. Deze bleek echter niet goed te functioneren, waarna ik een mail heb gestuurd. Zonder problemen werd een nieuw exemplaar opgestuurd (nadat Hollandbikeshop de nieuwe houder zelf had getest). De nieuwe houder functioneert zonder problemen. Superservice van de shop!

Snelle reactie op mijn mail waarin ik heb aangegeven dat het product niet werkte. Zonder problemen werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Dit exemplaar is eerst nog door Hollandbikeshop persoonlijk... Snelle reactie op mijn mail waarin ik heb aangegeven dat het product niet werkte. Zonder problemen werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Dit exemplaar is eerst nog door Hollandbikeshop persoonlijk getest.

Debbie Kuipers

Supersnel en duidelijke website

Super duidelijk en snelle levering

Geen tip

c. van der meij

Na het plaatsen van de bestellingheb ik direct een bevestiging per mail ontvangen. Ook toen het pakket verstuurd was werd ik op de hoogte gehouden. Zo wist ik precies wanneer ik het pakketje kon... Na het plaatsen van de bestellingheb ik direct een bevestiging per mail ontvangen. Ook toen het pakket verstuurd was werd ik op de hoogte gehouden. Zo wist ik precies wanneer ik het pakketje kon verwachten. Omdat het een cadeau betrof, kon ik een ander afleveradres doorgeven.

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent je bestelling.

JJM van Ruyven

Top, snelle service! Prima levering