Ik

Snelle levering, maar soms moeilijk om het juiste product te vinden.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Het is moeilijk om het juiste onderdeel te vinden omdat niet altijd de relevante maten in de titel van een product vermeldt staan.

Frans de Beer

Prima aanbod, tijdige levering, juiste producten geleverd!

Groot aanbod

E. W.

Het product dat we ontvingen voldeed niet aan de verwachting

Martijn den Heijer

Tweede fietstas voor m'n vrouw gekocht (de eerste was na 2 jaar intensief gebruik versleten). De site is niet de moeiste qua vormgeving, maar wel overzichtelijk, en de keuze is enorm.

Op sommige sites kun je kiezen tussen 'lijst' of 'grid'. Het zou een grote verbetering zijn als we bij jullie de producten ook in een grid ipv lijst kunnen zien.

Bakker

Goede ervaringen

Gewoon een goede afhandeling.

Chantal Kiezenberg

Snelle levering en de artikelen zijn makkelijk te vinden op de site

De technische specificaties van het artikel waren onjuist. De Brooks Pickwick s tas heeft geen 2 vakken aan de achterzijde maar 1 klein vakje.
Daarnaast helaas geen info over het laptopvak...
Daarnaast helaas geen info over het laptopvak binnen de mooie rest van de indeling binnen.
Gelukkig had ik die info ergens anders gevonden.

Niels Jansen

Wij hebben hier nu twee keer een fietsstoel besteld, een voor en een achter. Goede service en snelle levering tegen een prima prijs. Een volgende keer dat we iets nodig hebben, hoeven we niet ver te... Wij hebben hier nu twee keer een fietsstoel besteld, een voor en een achter. Goede service en snelle levering tegen een prima prijs. Een volgende keer dat we iets nodig hebben, hoeven we niet ver te zoeken.

kees

Jammer dat er geen afhaalpunt is en boven een bepaald bedrag gratis verzending.

zie bovenstaande

julian

Spullen prima in orde. Een buitenband had een krom loopvlak. Na een korte mailwisseling met foto s, een nieuwe band ontvangen. Een goede winkel herkent men aan deze service!

Aftersales

R van der Genugten