Erik Schipper

Ik heb zijwieltjes besteld voor een kinderfiets

eenvoudig bestellen en betalen, snel geleverd

lvanoort8@gmail.com

Voor de 1e keer iets besteld via de website

De snelheid waarmee de bestelling is afgehandeld

Meer productinformatie/ advies. Heb nu onnodig een beugel voor de bevestiging van het fietsstoeltje gekocht terwijl een simpelere oplossing ook te koop is.

Thomas

Ik heb twee keer een bestelling gedaan bij hollandbikeshop.com. Over beide bestellingen ben ik erg tevreden.

Hollandbikeshop is echt een stuk goedkoper dan andere webshops.

Indeling van producten in menu is onoverzichtelijk.
De zoekfunctie kan veel beter, bijvoorbeeld door het toevoegen van filters.
Producten kunnen vergelijken zou ook een toevoeging...
Indeling van producten in menu is onoverzichtelijk.
De zoekfunctie kan veel beter, bijvoorbeeld door het toevoegen van filters.
Producten kunnen vergelijken zou ook een toevoeging zijn.
Specificaties zijn niet in één oogopslag duidelijk.

boas

Snelle en goede leveringvan het artikel.

Heldere informatie over het voorwerp.

Mr. Rhino.

Had lekker snel m'n product binnen, gewoon goed.

Pico Smit

Prima.

Ger

Snelle levering. communicatie vooraf was niet erg snel en het antwoord niet echt passend bij de vraag.
Van de geleverde lakstiften was er één half leeg.

Snelle levering, compleet assortiment, duidelijke website

Reactiesnelheid kan beter. Uit het uiteindelijke antwoord bleek dat de vraag niet goed was gelezen, of niet duidelijk genoeg was gesteld, al had de concurrent op dezelfde vraag wél een passend... Reactiesnelheid kan beter. Uit het uiteindelijke antwoord bleek dat de vraag niet goed was gelezen, of niet duidelijk genoeg was gesteld, al had de concurrent op dezelfde vraag wél een passend antwoord....
Een beetje vreemd dat de ene lakstift half leeg was. Ik kan me voorstellen dat dit ook bij de producent is gebeurd en dat Holland Bike Shop dit niet kan controleren.

Fokkema

Qua bestellen, website en info, prijs en afleveren goed. Maar de klantenservice heeft geen verstand van de producten zie ze verkopen.

goed materiaal voor een goede prijs. Goede informatie op de website over het product. Beter dan op de meeste andere sites.

ik heb mijn bestelde buitenbanden ontvangen. Op de banden en bestelbon staat 28 x 1.40 terwijl op de rekening en bestelbon 28 x 1 5/8 x 1 3/8 staat. Wat ik ook heb besteld. Daarom met het... ik heb mijn bestelde buitenbanden ontvangen. Op de banden en bestelbon staat 28 x 1.40 terwijl op de rekening en bestelbon 28 x 1 5/8 x 1 3/8 staat. Wat ik ook heb besteld. Daarom met het klantenservicenummer gebeld. Die komen er niet uit behalve "er is denk ik iets misgegaan bij onze leverancier". (blijkbaar niet de bikeshop...)
Graag een foto maken en de klacht op mail zetten. Blijkbaar een standaardantwoord want dat hoorde ik ook tegen een andere klant gezegd worden op de achtergrond.

Omdat ik vermoedde dat dit wel eens niet kon kloppen heb ik even op de site gezocht bij de banden en zo uitgevonden dat de inch maat van 1.40 hetzelfde is als die van 1 5/8 x 1 3/8.
Op uw site staat:
Inch maat = 28x15/8x13/8
Inch maat = 28x1.40
etrto maat = 37-622
franse maat = 700x35C

Blijkbaar heeft het personeel achter de telefoon geen verstand van fietsen.

Hans van der Laan

Goed, snel en voordelig.

Snel en redelijke verzendkosten.

Ik heb een wiel gekocht voor een Oma fiets. Deze Omafiets heeft een gewone maat achterwiel van 28*1 3/8. Een Omafiets zoals bij u vermeld 28*1 1/2 . Ik denk dat hier verwarring door kan ontstaan.

Daphne Peeneman

Ik heb goede ervaringen. Snelle levering en duidelijke info op de site zodat ik weet wat ik bestel.