Calsbeek

Precies wat je van een internetshop verwacht! Snelle levering. Verder een overzichtelijke site met veel onderdelen.
Prima.

Bert Meersma

Goede ervaringen. Snelle levering en snelle service.

Zie de sterretjes hierboven.

De informatievoorziening bij de producten is niet altijd even goed. Daar zie ik wel verbeteringen mogelijk.

BS

Eerste aankoop, prima!

Duidelijk

Alles Ok

Sjoerd Riddersma

Goed, prima product en snelle levering. Scherpe prijs.

Vind de website niet erg overzichtelijk. Met name de "rij" aan de linkerkant (het menu)

Albert Fleurkens

Bijzonder prettig. Mijn vraag over de fietskar werd al binnen een paar uur beantwoord per mail. Ook daarna nog telefonisch contact gehad en prettig en duidelijk te woord gestaan. Mijn bestelde... Bijzonder prettig. Mijn vraag over de fietskar werd al binnen een paar uur beantwoord per mail. Ook daarna nog telefonisch contact gehad en prettig en duidelijk te woord gestaan. Mijn bestelde fietskar werd al na 2 dagen bezorgd en ik ben er super blij mee. Kortom: ik zal en heb deze website al onder de aandacht van bekenden gebracht.

Zie bovenstaande toelichting

Neen

Zeer goed

Levert als beloofd

Van der Graaf

Snel en goed

Snel

Groeneveld

Goede levering, niet alles in het assortiment en tot mijn verbazing soms veel duurder dan de lokale fietsenwinkel.

De garantie afwerking is goed

Het assortiment voor bijvoorbeeld fietsgereedschap en multitools is geheel niet aanwezig op de website.

Waarom een matig eindonderdeel... omdat sommige artikelen bij de lokale webwinkel veel goedkoper zijn. Zo bijvoorbeeld
Plakkers: Simson Rol Plakkers 7 x 20 cm Bij Hollandbikeshop Simson Rol Plakkers 7 x 20 cm voor €5,25 . Bij de lokale fietswinkel 2,95, met schuurpapier en knip sjabloon. Dat is een gemeen verschil. Ook de andere plakkers schelen ruim een euro. Dus het is heel goed vergelijken en zelfs naar de lokale winkel om de beste prijs te krijgen. Jammer Holland Bike Shop dat jullie de marge op de kleinere artikelen zo gigantisch hoog hebben gezet.

Cora strack

Hele snelle duidelijke communicatie

Hele snelle communicatie, zodat je weet waar je aan toe bent