marlen vd salm

Netjes geregeld en op tijd bezorgd

Dirk van der Steen

Prima service! Duidelijke en overzichtelijke website.

Soms mogen de plaatjes van de getoonde producten wel duidelijker zijn (meer vergroting). En wellicht vermelden op welke type fietsen onderdelen passen, dat is gebruikersvriendelijker vind ik. Soms mogen de plaatjes van de getoonde producten wel duidelijker zijn (meer vergroting). En wellicht vermelden op welke type fietsen onderdelen passen, dat is gebruikersvriendelijker vind ik.
Zelf was ik bijvoorbeeld opzoek naar een fietsvelg voor een cortina-fiets, maar was mij niet helemaal duidelijk welke velg op welke fiets zou passen.

Pirson

Super snelle levering en goed product

's avonds 20:55 besteld en de volgende dag al in huis. Super!

n.v.t.

R. Stevens

Prima afhandeling van bestelling

Ja heb ik

Goed snel

Overzichtelijke site

Meesterman

Bestelling eenvoudig te plaatsen, levering op tijd. Vreemd dat 2 x portokosten worden berekend voor bestelling van 2 kleine en lichte onderdelen welke in een pakketje pasten

Snelheid en overzicht.

Portokosten alleen over totaal berekenen ipv per artikel

Jos

Nog geen ervaring bij mijn eerste bestelling
maar dit lijkt wel goed

Natuurlijk de goede en snelle levering en de grote keuze in artikelen
De prijs is hier wel de beste wat ik heb kunnen vinden ga vooral zo door Klasssssse

alles is goed

Nicole Tomanek

Ik heb een fiets tas besteld.

Prijs is excellent. Snel ontvangen. Ik kreeg een email met elke step van de weg. Heel goed service.

Nee

Elisabeth geveke

Besteld en super snel in huis! Er ontbrak een klein onderdeeltje, maar dit is supersnel opgelost en ik werd vriendelijk geholpen, top!

M. vd bor

Op een online vraag netjes en snel een antwoord ontvangen, dat was helaas niet het gewenste antwoord.