van der Heide

Goed en snelle levering

bas

Goed, meteen fiets aanpassen en meenemen, super

M de Jong

Prima , en snelle service en levering

Sander

Snelle levering en retouropdracht is ook snel afgehandeld

snelle levering, geen gehannes bij retouropdrachten

P. Klepper

Informatie ingewonnen via een telefoontje en werd hier super geholpen door iemand zelf in het verleden ook fietsenstandaards had gemonteerd. Super bedankt. Binnen 20 uur geleverd.

Goed geholpen na een telefoontje. Later nog een keer gebeld om toch zekerheid te krijgen en die heb ik gekregen.

Bert von Stockhausen

Prima ervaringen mbt levering, en retourzending fout besteld item. Schept vertrouwen. . Prijzen zijn aantrekkelijk en keuze is groot. Koop ik graag weer

Goede en adequate communicatie (retourzending). Snelle levering.

Het koste mij moeite om het juiste Derailleurpad voor het type fiets te vinden. Ik was bijna afgehaakt. Dit zou in de zoekfunctie eenvoudiger kunnen.

van Dijk

Ik heb een artikel besteld en vooraf eerst een vraag gesteld per mail (over het artikel). De vraag werd vrij algemeen beantwoord: ik had de vraag of een zadeltje op de stang van een bepaald type... Ik heb een artikel besteld en vooraf eerst een vraag gesteld per mail (over het artikel). De vraag werd vrij algemeen beantwoord: ik had de vraag of een zadeltje op de stang van een bepaald type fiets paste. Het antwoord had concreter gekund, want deze fiets wordt ook door hollandbikeshop zelf verkocht. De vraag was dus simpel te beantwoorden geweest.
Ik heb nu zelf het risico genomen om het artikel toch maar te bestellen, ook al wist ik niet zeker of het op mijn fiets paste. Levering was vervolgens in orde en gelukkig paste het zadel.

Levering is prima in orde, vraag werd (voor de bestelling) snel beantwoord

Vraag om info werd niet concreet beantwoord, terwijl dit wel had gekund.

L.Beekhuizen

Duidelijke info, snelle levering