de Nijs

Goede ervaring ook als er wat verkeerd is geleverd word dit snel opgelost

Geraldine

Hondenmaand besteld voor mijn fiets - super snel geleverd. Goed verpakt. Goed kwaliteit - helemaal tevreden ;)

Je Runderkamp

Ja

Nee

Paul

Prima, (ongelofelijk) snelle levering.

Iets meer technische uitleg bij de onderdelen zou helpen bij het bepalen van de exacte versie / type dat nodig is. Ik heb een achterwiel gekocht. Maar moest wel even puzzelen voordat ik de goede... Iets meer technische uitleg bij de onderdelen zou helpen bij het bepalen van de exacte versie / type dat nodig is. Ik heb een achterwiel gekocht. Maar moest wel even puzzelen voordat ik de goede gevonden had (type cassette en geschikt voor velgrem). Een optie-menu zou me geholpen hebben om te selecteren welke wielen voldoen aan alle criteria.

Marco Muis

Redelijk

n.v.t.

Jammer dat bij mijn ophangfietsenrek geen dames fiets adapter zit. Had makkelijk bij de prijs gemaakt en geleverd kunnen worden. Zonder die stang kan ik mijn vrouw haar fiets nu niet meenemen en ben... Jammer dat bij mijn ophangfietsenrek geen dames fiets adapter zit. Had makkelijk bij de prijs gemaakt en geleverd kunnen worden. Zonder die stang kan ik mijn vrouw haar fiets nu niet meenemen en ben ik genoodzaakt om minimaal 36 euro extra uit te geven en nog een keer 36 euro als ik ook mijn moeder haar fiets wil meenemen. Dit vinden wij echt jammer van een zo een professionele drager. Misschien is daar alsnog wat aan te doen voor ons.

Beste Oost

Zeer goed overzichtelijke website en zeer snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van je aankoop

kwaliteits artikelen tegen een goede prijs en goed verpakt

R. Hogenboom

On-line een fietstas besteld. Ging prima.

Makkelijk bestellen, groot aanbod, overzichtelijke website

Nee hoor

wiebe

Ja... kreeg bij mijn bestelling een email dat de aflevering 2 tot 3 werkdagen zou kunnen duren.
Echter de aflevering was reeds de volgende dag.
Verwarrend!

Kees Hooyman

Drie bestellingen gedaan, allemaal uitstekend geregeld.

Kwaliteit, ruim aanbod, snelheid en een scherpe prijs. Helemaal tevreden.

Hugo Huysentruit

Goede prijzen en snelle levering

Goede prijs