Timmermans Fietsen

Vaak besteld. Vragen worden snel en goed beantwoordt. Snelle service.

Goede service en doen veel moeite wanneer er service nodig is!

Mooi aanbod van verschillende merken.

Eigenlijk niets.

Lise

Frame zadeltje gekocht, eerst advies gevraagd, snel antwoord gekregen. Na bestelling, snel geleverd

Snelheid in antwoord en leveren

Beumer

Goed en snelle levering

Vander Meiren

Vlotte levering

P. Muns

Prima levering

Prijs van product was uitstekend. Gemak van bestellen prima (ik hoefde niet eerst te registreren). En levering werd via linkje prima beschreven.

Er werd aangegeven dat er tussen 14 en 20 uur werd geleverd, maar levering was om 9 uur.

Valentijn Sessink

Prima, snelle verzending en goede klantenservice.

Na mijn bestelling bleek, dat er foutieve informatie op de site stond - je bestelt product A, je krijgt product B. Kan gebeuren. Maar Hollandbikeshop reageerde uiterst snel en vakkundig: het goede... Na mijn bestelling bleek, dat er foutieve informatie op de site stond - je bestelt product A, je krijgt product B. Kan gebeuren. Maar Hollandbikeshop reageerde uiterst snel en vakkundig: het goede product werd opgestuurd met een retourzegel voor het verkeerde product. Uitstekend!

R. van Velzen

Online aankopen is vandaag de dag zo normaal, dat we het ook als normaal beschouwen dat zaken als bestelgemak en snelheid van levering hoog zijn. Het zou pas opvallen als het anders was. Mijn... Online aankopen is vandaag de dag zo normaal, dat we het ook als normaal beschouwen dat zaken als bestelgemak en snelheid van levering hoog zijn. Het zou pas opvallen als het anders was. Mijn ervaring met Holland Bikeshop is helemaal volgens verwachting: niets op aan te merken, want helemaal goed en dus uitstekend. Vier sterren zijn voor mij dan ook net zo veel waard als vijf sterren. Bij vijf sterren echter zou geen enkele verbetering denkbaar zijn; dat geloof ik niet. Voor mij persoonlijk echter is er niets te wensen boven de huidige dienstverlening, omdat ik mijn bestelling snel en goed ontving. Prima dus!

Nvt

Eerste bestelling, deze is naar wens verlopen. Scherpe prijs en goede levering.

Tip: Mogelijkheid producten af te laten leveren bij een PostNL punt

Koen van der Velden

Fietsendrager Thule besteld.