Posthuma

Snelle levering!

Irina

Prima levering. Erg blij met het product (zadel op stang damesfiets).

Product informatie had iets meer gekund (max afmetingen frame, balhoofd). En de montagehandleiding was niet heel duidelijk op sommige punten.

R. Muthing

Veel te verkrijgen, snel geleverde bestelling dus goede ervaring

snelheid

veel info waardoor overzicht snel verloren gaat, maar kan door het grote aanbod wellicht ook niet anders

Marthijn

Heldere afhandeling

Producten beter vindbaar maken. Ik zocht een band voor mijn tacx, maar moest veel handelingen verrichten voor ik die had gevonden. Ook via de zoekfunctie kreeg ik aanvankelijk (te) veel resultaten.

Beck

Prima bedrijf snelle levering

Guillaume

Het eerste een mooi overzichtelijke site,met goede producten ook kwa merk.

De producten zijn met zorg ingepakt en dat is heel fijn,ik heb zelf een transport bedrijf en het kan wel eens vallen of overbelading en door het goed inpakken is het goed beveiligd.
Ga zo door...
Ga zo door with the good work

Als een klant al twee keer besteld heeft zoals ik maak van diegene een automatische acount,zodat als je weer op de site gaat niet gaat vragen van typ hier voor bestaande klant em typ hier voor de... Als een klant al twee keer besteld heeft zoals ik maak van diegene een automatische acount,zodat als je weer op de site gaat niet gaat vragen van typ hier voor bestaande klant em typ hier voor de nieuwe klant.
P s nieuwe klanten willen eerst de dienstverlening zien voordat ze een acount willen aanmaken(vertrouwen is belangrijk bij de mens.

Laarman

Makkelijk bestellen, snel geleverd. Prima!

Schot

Heel lang gezocht naar dit item. Tip van de postbezorgster internet hollandbikeshop

hele snelle doorlooptijd

n.v.t.

H Begeling

Super snelle levering!

Snelle levering en bestelgemak.