peter de man

Tacx i-vortex aangekocht

Product besteld en met 2 dagen werd het product al thuis bezorgt!! SUPER

P. Kortleve

Prima website, correcte levering. De aangegeven verwachting wordt waargemaakt.

Makkelijk om specifiek op de website te zoeken.

Meer Productinformatie

F vd Meer

Scherpe prijzen en snelle levering!

Jill

Zeer tevreden door goede prijs en betrouwbare website met snelle levering en op de hoogte gehouden worden van de levering via track&trace!

j.drenth

Op het web rondgekeken voor nieuwe fietstassen en omdat mijn fietsslot er ook de brui aan gaf heb ik die meteen besteld.
ik ben heel tevreden over over deze webshop.het was de eerste keer ,...
ik ben heel tevreden over over deze webshop.het was de eerste keer , dat ik op deze manier iets bestelde via internet.

ik werd steeds op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en de kwaliteit is prima van de geleverde
spullen.

die heb ik niet

Chantal Theys

Ik wacht nog op een niet geleverd onderdeel. Alles klinkt klantvriendelijk, maar nu ook de belofte nakomen.

Komen op de site als specialist over.

Zie eerdere opmerking. Ik heb al 3x contact gehad, maar nog steeds niets mogen ontvangen. Zeker bij een klacht is een snelle reactie en correcte opvolging van belang. Ik zit nu nog met een... Zie eerdere opmerking. Ik heb al 3x contact gehad, maar nog steeds niets mogen ontvangen. Zeker bij een klacht is een snelle reactie en correcte opvolging van belang. Ik zit nu nog met een onbruikbare en wel betaalde fietsstoel. Het kindje wil graag mee op de fiets.

H. Krooshoop

Zeer snelle levering. Bestelling naar behoren afgehandeld.

Zeer snelle levering!