peter vd peet

Bijzonder goede leveringen en scherpe prijs

Van Alphen ludo

Het zou zeer goed geweest zijn ,echter had ik eens een verkeerd model fietszak besteld en moest die retourneren dat kostte mij €16,5 ! . Nu heb ik nog de verkeerde fietstas , zij hebben geen zij... Het zou zeer goed geweest zijn ,echter had ik eens een verkeerd model fietszak besteld en moest die retourneren dat kostte mij €16,5 ! . Nu heb ik nog de verkeerde fietstas , zij hebben geen zij afsluiting (fastrider) wat zeer nodig is ,om alles droog te houden .Nu heb ik art 20023001 double bag uni 23 ,een miskoop , nog niet uitgepakt

snelheid levering

J.D. Weistra

2x een Brooks zadel besteld.

Duidelijke site, alle producten zijn eenvoudig te bestellen en men kan op veel verschillende manieren betalen.

Betere service als er na aankoop problemen met het gekochte product blijken te zijn.

van Rijen Peter

Fietsendrager besteld

L.Pouw

Goede,snelle levering!

Was m'n eerste bestelling , is een st. Nicolaas kado, moet nog gevierd worden.
Weet dus nog niet of de bestelling past.Na evt. ruiling kan ik een definitief oordeel geven.

???

DM van Helden

In één woord geweldig.

Ja, van bestelling tot bezorging is alles supersnel en goed verlopen, geen minpunten.

Nee, alles is perfect. Duidelijke heldere foto's van de artikelen en uitstekende artikelbeschrijving. Supersnelle afhandeling en levering. Nummer 1 webwinkel van het jaar.

Ine Mulders

Snel geleverd en goede informatie over verloop van de order.

Zie hierboven.

Verkopers mogen zich nog meer oriënteren in de producten. Er zat dus wel een zadelhoes bij het Brooks zadel, terwijl een medewerker zei dat dit niet zo was....

Jack van Tongeren

Heel goed ik heb al meerdere keren een bestellen gedaan en is altijd super afgewikkeld en snel.

Mobron

Netjes en snel geleverd

VisserD

Zeer snelle levering en uitgebreide productomschrijving