prive

Bestelling (voorvork) geplaatst en zeer snel geleverd. Helaas had ik de verkeerde maat opgegeven, mijn fout dus. Ik kon de foute opsturen en een nieuwe juiste bestellen. Ik hoefde maar 1X... Bestelling (voorvork) geplaatst en zeer snel geleverd. Helaas had ik de verkeerde maat opgegeven, mijn fout dus. Ik kon de foute opsturen en een nieuwe juiste bestellen. Ik hoefde maar 1X verzendkosten te betalen en kreeg het bedrag van de foute bestelling snel teruggestort. Superservice!

Snelheid via mail.

Niet overal is een afbeelding van. Dit zou prettiger zijn.

L.C. Austin

Goed, duidelijk en overzichtelijk.

De snelle levering

jan

snelle levering

Henriette Graumans

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. 'S middags besteld volgende dag in huis.

Duidelijke info. Snelle afhandeling.

Geen ga zo door

P. Bouwmeester

Snelle reactie vóór de aankoop. Echter, op mijn e-mail ná de aankoop, nooit een reactie op ontvangen! Het betrof feedback over: 1) Een luchtdrukmeter: werkte niet agv een lege batterij en werkt toch... Snelle reactie vóór de aankoop. Echter, op mijn e-mail ná de aankoop, nooit een reactie op ontvangen! Het betrof feedback over: 1) Een luchtdrukmeter: werkte niet agv een lege batterij en werkt toch niet op sclaverandventielenen. En 2) Shimano Nexus binnenwerk: ontbrekende beschrijving en mogelijk ontbreken 2e lager.

Ook reageren als een klant achteraf vragen heeft cq feedback stuurt!

b van anrooij

Uitstekende dienstverlening rn snelle levering van de bestelde artikelen

Nee

Geen tips

van Beusekom

Allemaal dik in orde

Wim Ramakers

Voor de eerste keer: prima

Nee

Tijdinformatie over levering.