Bedrijf gevonden op internet. Kon alles goed vinden en vergelijken. Order geplaatst en daarop volgde een prima levering. Het product uitgepakt en het voldeed aan onze verwachtingen.

Prima bedrijf. Kan geen punten noemen

Nee alles was prima

reya veltman

Heel positief. Heb onlangs een regenjas besteld en levering was sneller dan wat er op de site vermeld stond.

Snelle levering.

Schouten

Simpel geregeld

Ruijgrok

Wij hebben zeer goede service en klantvriendelijkheid ervaren tijden het kopen van onze twee elektrische fietsen.
Helaas hebben wij na 2 keer fietsen een ongevalletje gehad. Een fiets is van...
Helaas hebben wij na 2 keer fietsen een ongevalletje gehad. Een fiets is van het fietsenrek gevallen en is met het stuur over de grond gesleept waardoor hij nu een lelijk beschadigd stuur heeft. Ook nu is de service geweldig. Wij kwamen binnen op de drukke zaterdag en direct werd de fiets ter reparatie ingepland, en hopen wij midden volgende week weer te kunnen fietsen. Daarop deze zaak ter aanbeveling.!!!!

zeer klantvriendelijk en professioneel.

Ga zo door!!!

Y. de Groot

Dit was de eerste keer dat ik bij dit bedrijf een bestelling deed en dat is uitstekend bevallen. zeer korte levertijd, binnen 1 dag al binnen, keurig verpakt, erg netjes.

Madelinde Uijl

Goede service leuke artikelen

n.v.t

Veel op voorraad, ook minder courante onderdelen

Informatie over veel producten erg summier.