Weerd

Snelle en correcte levering, bedankt!

bert

Wiel besteld meteen mail terug en snel geleverd prima

x

Voor de 1e keer goede ervaring

Heel breed pakket. Kom zeker terug

Afleveradres invoeren ging niet helemaal goed.Kan aan mij liggen, maar als je een ander afleveradres hebt dan je factuuradres geeft dit moeilijkheden bij het invullen.

Simon

Snelle levering...prima dus

Emile

Snelle en accurate levering, alleen after sales is slecht. Heb een Met mtb helm gekocht en na enkele keren gebruiken was de verstelbare sluiting achter op het hoofd al defect. Heb de helm... Snelle en accurate levering, alleen after sales is slecht. Heb een Met mtb helm gekocht en na enkele keren gebruiken was de verstelbare sluiting achter op het hoofd al defect. Heb de helm teruggestuurd en nu na 4 weken nog niks gehoord ga zelf maar mailen over de gang van zaken. Hoop dat t snel opgelost word anders was dit de laatste bestelling bij hollandbikeshop.

Snelle en accurate levering

After sales is slecht duurd te lang voor ik uitsluitsel heb over mijn garantie.

P. van Hummel

Zocht onderdelen om een nieuwe oma-fiets op te pimpen en dat is zekers goed gelukt, veel keuze die wij juist zochten. Prima levering.

Nathalie

Fietszadel gekocht voor mijn herenfiets

Zo veel keus en goede uitleg

Bij grote bestellingen zouden de verzendkosten kunnen vervallen.
Bij grote bestellingen zouden de verzendkosten kunnen vervallen.
In het menu aan de zijkant staat overal eerst "fiets" dus fietsonderdelen, fietshelmen, fietstassen etc. Het voorvoegsel "fiets" zou weggehaald kunnen worden, dat bevordert het zoeken.

E. van Stee

Positief, kundige medewerkers, snelle service