BA. CLR Vossen

De site + bestellen gaat me prima af! after sales ben ik minder tevreden mee, aangezien de kwaliteit van het product. Helaas kan je deze niet beoordelen..

overzichtelijk, duidelijk en snel

kwaliteit product was onder de maatstaf en niet tevreden mee, bij het opnemen van contact kreeg ik een defensief antwoord terug waardoor ik minder snel iets bij jullie zou bestellen..

Mattijs

Duidelijke communicatie. Snelle leveringg

Marjo Hoeven

Goede ervaring

Aytac

Producten zijn goed te vinden op de site!
Super snelle levering (product volgende dag al binnen).
Echt een aanrader om je artikelen te bestellen.

Duidelijke site

Yvonne

Prijs en snelheid levering onderscheid. Leuk om te zie dat feedback gewaardeerd wordt. De site zou misschien een iets modernere uitstraling kunnen hebben maar dit doet niet af aan de kwaliteit.... Prijs en snelheid levering onderscheid. Leuk om te zie dat feedback gewaardeerd wordt. De site zou misschien een iets modernere uitstraling kunnen hebben maar dit doet niet af aan de kwaliteit. Pakketje zag er "niet mooi" uit, kan door vervoer komen. Eindstand, tevreden over levering, product en prijs.

Snelle levering is altijd gewenst. Hierdoor zou ik nog een keer van jullie gebruik maken.

Pakje leek verpakt te zijn in een schuur (niet letterlijk) kan ook door vervoer komen. Product had te beknopte beschrijving. Tip: misschien eerst zelf in elkaar zetten en daar waar nodig iets... Pakje leek verpakt te zijn in een schuur (niet letterlijk) kan ook door vervoer komen. Product had te beknopte beschrijving. Tip: misschien eerst zelf in elkaar zetten en daar waar nodig iets toevoegen uit eigen naam. Verder alles echt ok! Bedankt.

Daryl

Prettig, goede response over de mail en snelle levering van de juiste producten. Ook ruilen/retouneren is netjes geregeld en wordt goed uitgelegd op de site en via de mail.

- Nette prijzen
- Goede communicatie via de mail
- Groot inventaris

- Lay-out/vormgeving van de website mag wat aantrekkelijker
- Wellicht wat meer items op je scherm, nu staat er veel info maar moet je erg veel scrollen
- Dynamische filters waardoor je...
- Lay-out/vormgeving van de website mag wat aantrekkelijker
- Dynamische filters waardoor je ook in een categorie nog kan filteren op merk/type/etc zodat je nog sneller bij het juiste product uit komt

J. Zijlmans

Ibo Reurink

Goede overzichtelijke website met voldoende infromatie over de producten. Eenvoudig bestelling plaatsen.