lex ziegenhardt

Eerste keer; positief

J.Driezes

Goedkoopste en super snelle levering.

Alex

Verzendkosten er af halen

Lidy Elbertse

Makkelijk,goed en snel

snelheid!

achteraf een verkeerd onderdeel, wat gelukkig wel toepasbaar is...maar dat komt door mijn eigen onkundigheid. Niet weten dat er verschillende beugels (omafiets standaard zijn, die de bikeshop... achteraf een verkeerd onderdeel, wat gelukkig wel toepasbaar is...maar dat komt door mijn eigen onkundigheid. Niet weten dat er verschillende beugels (omafiets standaard zijn, die de bikeshop kennelijk niet heeft... 1 soort maar

An

Zeer tevreden over het contact, het product en de levering.

Bert Versluis

Goed en verpakking dicht gelaten omdat het altijd goed was. Net opengemaakt om als kado te verpakken. Verkeerde kleur. Ik heb er vertrouwen in dat alles weer opgelost wordt.

Klooster

Ruime sortering, snel bezorgd

Desiree

Prima, snelle levering van de bestelde producten

basjes

Ik had een drager en een mand besteld, helaas kreeg ik de verkeerde drager opgestuurd, een foutje is menselijk heb dezelfde dag nogmaals de juiste drager besteld.
verder heeft hollandbikeshop...
verder heeft hollandbikeshop alle kosten vergoed en zo het probleem keurig opgelost.