soehawan

Overzichtelijke website. Goede, behulpzame en geduldige klantenservice. Die ook nog eens meedacht!
Supersnelle levering.
Helemaal tevreden.

Wel vond ik de telefonische bereikbaarheid voor enige verbetering vatbaar. Het duurde wel erg lang voordat er contact werd gemaakt. Ik moest meedere keren terugbellen omdat ik een ingesprek toon... Wel vond ik de telefonische bereikbaarheid voor enige verbetering vatbaar. Het duurde wel erg lang voordat er contact werd gemaakt. Ik moest meedere keren terugbellen omdat ik een ingesprek toon kreeg. Of dat de telefoon maar bleef overgaan, zonder dat er werd opgenomen. Redelijk makkelijk te verhelpen verbeterpunt!

Victor

Informatieve website, gemakkelijk bestelproces, vlotte levering en een goede prijs: Aanrader!

Oost

Nederland

goed

goed

Alex

Prima!

prima communicatie

Jan Egberts

Goed hoewel teleurgesteld dat hoewel ik vooruit betaald heb men eerst wacht tot geld ontvangen is.

Duidelijke website

Duidelijk maken dat vooruit betalen per Ideal de levering plaats vindt nadat betaling ontvangen is, met Visa gat dit snelle hoewel dan een toeslag betaald moet worden wat niet direct vermeld wordt

Michèle

Duidelijke website, snelle levering

Smeding

Duidelijke informatie wat betreft prijs en inhoud product

lien

Super goed en snel