n.v.d.busken

Snel en voordelig. Heel goede service bedankt!

Was goedkoper dan de concurrent

Graag standaard informatie opvragen na aflevering. Is voor mij al een paar weken geleden. Bestel ook bij andere webshops dus moest even goed nadenken. Vind ik wel een goede tip.
met...
met vriendelijke groet.
N.v.d.busken

Huub

Aankoop van een leren rugzak Brooks. Op voorraad en aantrekkelijkste in prijs. Site gevonden via beslist.nl

Prijs/kwaliteit verhouding en keuzeaanbod,

Moest, toen ik niet via beslist.nl op de site naar de rugzak wilde kijken, wel even zoeken voordat ik het juiste item vond waarin ik de rugzak kon zien.

P Bos

Terugkoppeling over bestelling prima en snelle levering

Prima terugkoppeling bestelling en snelle levering

nee

Ronald Sminia

Prima ervaring, snelle levering

n.v.t.

Goed. Prijzen goed en levering vaak 2 dagen. Nu keer of 6 bestelling gedaan. Altijd in orde.

Leveringssnelheid en compleetheid orders perfect.

Zou graag kunnen aangeven of bestelling ook bij Kiala punt kan worden afgeleverd of desnoods aangeven welke dag + tijd frame. Nu bestelling altijd afhalen bij buren.

Verdonschot Jacques

Zeer goede afhandeling

Miranda Koppenol

Mijn ervaring met Hollandbike shop is uitstekend goede service en perfecte levering, volgende keer als ik weer wat moet bestellen eerst op Hollandbikeshop kijken!!

J Geertsen

Snel en kordaat

Maureen

Wat een fantastische fietstas voor een paardengek! Mooie, stevige kwaliteit. Snel geleverd!

Eric Apon

Goede en snelle levering. Breed assortiment en scherpe prijzen