x

Ruime keuze,duidelijke site,correcte en snelle levering.Producten worden geleverd zonder installatiehandleiding/gebruiksaanwijzing

Zie boven

Zie boven

Marcel

Snelle en betrouwbare levering en ook betrouwbare aftersales toen bleek dat dat nodig was. Prima dus en ook prima prijs!

"Frisse en heldere" site die er betrouwbaar uitziet.

Mail iets meer personifiëren.
Telefonische bereikbaarheid zaterdag

Rene Kaule

Zeer goed, snelle levering, stevig verpakt. goede betaal mogelijkheden.

Snelle levering. Goede en makkelijke website.

Boon

Heel blij met de snelle levering ! vrijdag besteld zaterdag ochtend al in huis heel blij mee

de jong

Snelle en accurate levering

Meer info op site
Bekijk de opmerking bij de bestelling beter. Ik had een latere leverdatum gesuggereerd

margot

Compleet, klantvriendelijk, eerlijk, snelle levering!

Dirk Voskamp

Voor het eerst een wiel besteld; dat ging prima

makkelijk te vinden

F.J. Snel

In de advertentie werd de Diamant fietsdrager aangeprezen met daarbij de opmerking dat deze uitstekend is te combineren met het oprijgootje. Deze probeerde ik er bij te bestellen mar dat kon niet.... In de advertentie werd de Diamant fietsdrager aangeprezen met daarbij de opmerking dat deze uitstekend is te combineren met het oprijgootje. Deze probeerde ik er bij te bestellen mar dat kon niet. Op mijn gemailde vraag daarover kreeg ik als antwoord:ga terug naar home en volg de aanwijzingen!! Uiteindelijk via een andere advertentie die goot besteld, maar moest daarvoor dan wel de bezorgkosten betalen en voor de drager niet! Niet leuk!!!

Leveringssnelheid

Zie opmerking;betere begeleiding /toelichting bij procedure meerdere aankopen tegelijk.

kees hoogstrate

Goede kwaliteit

snelle levering

laat klant weten dat bijvoorbeeld een achtervelg meer onderdelen nodig heeft omdat jullie ze kaal leveren en laat zien welke onderdelen daarbij horen

Herman

Prima info op website, snelle orderprocedure en snelle en goede levering!