C.D.Hardebol

Goede afhandeling en zeer snelle levering!

Via de winkel kon ik alleen maar een complete nieuwe verlichtingszet kopen Bij uw bedrijf was dat niet nodig. Prima!

w.blom

In het verleden had ik al eens een iets besteld. Ik heb nu voor de tweede keer iets gekocht maar niets dan lof. Prima verpakking en snelle levering.

govers

Positief

Compleet assortiment

praktijk sloots

Goed en snel

Ingrid

Ik heb een buiszadel model 4 gekocht. De website was snel gevonden. De prijs was goed in vergelijking met andere webwinkels en de levering was goed!

snelle levering

misschien modellen van fietsen bij de buiszadels zetten...

liset eng

ik heb een hondenmand besteld , maar de maten van de bevestiging waren niet goed. ik miste de spanbreedte van de klem, waardoor de mand over onze bagagedrager paste. (gelukkig heb ik een handige man)

ilka van den Oudenaller

Goede, snelle levering.

annelot potjer

Snel geleverd en goede afhandeling op de website!

snel handelen tijdens brengen van de fiets en aardige service jongen

kreeg een verkeerd slot erbij geleverd maart probleem werd snel verholpen

jan nikkelen

Gewoon alles voor de fiets!! ook voor de oude maten en retro.

prima verpakt,snelle levering gewoon goed

iets goeds moet je zo laten!!

erik

Goede snelle levering

snelle levering en betalingsgemak. ook track en tracé is erg handig

Bij de zadels staat vaak vrij weinig info. Ik wilde een 60 graden hoek zadel en zag dat ik deze bij toeval ook besteld heb. Kon dat niet uit het plaatje of de tekst halen. Ben blij met het zadel en... Bij de zadels staat vaak vrij weinig info. Ik wilde een 60 graden hoek zadel en zag dat ik deze bij toeval ook besteld heb. Kon dat niet uit het plaatje of de tekst halen. Ben blij met het zadel en de prijs maar misschien is het handig om een foto van de zadels met verpakking te tonen. geeft meer info.