Tom Vooges

Best snelle levering en heldere aanpak. Al eerder iets gekocht bij Holland Bike Shop, dat vrij snel kapot ging, zonder morren is het heel snel vervangen. Heel fijn en dat geeft vertrouwen.

Helder, goedkoop en betrouwbaar.

Andere webshops kunnen sneller leveren. Ofschoon er redelijk lage prijzen worden gehanteerd, zou ik vaker komen als ik aantrekkelijk aanbiedingen in mijn mailbox zou ontvangen. Meer productinfo zou... Andere webshops kunnen sneller leveren. Ofschoon er redelijk lage prijzen worden gehanteerd, zou ik vaker komen als ik aantrekkelijk aanbiedingen in mijn mailbox zou ontvangen. Meer productinfo zou ook prettig zijn.

Hr. Burgers

Bestelling van een Thule fietsdrager. Snelle afhandeling en levering. Aanrader

Bauke van der Ploeg

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, voordat ik track & trace kon raadplegen was de bestelling al afgelevrd

Noa

Goede afhandeling

Heldere instructie duidelijke kosten info

Product info kan beter afmetingen vermelden bij alle producten

Ivo 't Lam

In een woord : Prima

Duidelijk en snel.

Niet

Bernhard Kolken

Niets op aan te merken.

Tanja

Ik heb een GMG yepp achterzitje besteld bij Hollandbikeshop voor een voordelige prijs in vergelijking met andere webwinkels. Er wordt op de site goed aangegeven welke aanvullende artikelen handig... Ik heb een GMG yepp achterzitje besteld bij Hollandbikeshop voor een voordelige prijs in vergelijking met andere webwinkels. Er wordt op de site goed aangegeven welke aanvullende artikelen handig zijn om erbij te bestellen ivm verschil in bagagedrager. Ik bestelde het zitje op donderdag begin van de middag en vrijdagochtend werd hij netjes verpakt en onbeschadigd afgeleverd. Een prima website!

Duidelijke website
Genoeg info over het product
Breed assortiment
Goede prijs
Info over de levering komt snel binnen via de email

Sommige kleuren waren niet op voorraad. Voor mij bleef onduidelijk of het lang duurt eer de andere kleuren die niet voorradig waren er weer zouden zijn. Misschien kan er op dat soort momenten... Sommige kleuren waren niet op voorraad. Voor mij bleef onduidelijk of het lang duurt eer de andere kleuren die niet voorradig waren er weer zouden zijn. Misschien kan er op dat soort momenten aangegeven worden wanneer een product ongeveer weer op voorraad is zodat de klant een keuze kan maken om even te wachten of een ander product te kopen.

Edwin van der Steeg

Snelle service, redelijke prijzen.