F.van den Hoof

Het is altijd lastig iets kopen voor je fiets daarom zegge wij niet zeuren maar hop hop hop snel iets kopen bij hollandbikeshop

alles perfect

zo doorgaan

Frank Klaassen

Mijn ervaring is goed! Er zijn veel speciale artikelendie ik nergens anders kan krijgen.

Veel artikelen

Bruins

Prima. Het juiste product is makkelijk te vinden op de site en is op tijd bezorgd.

Hogendoorn

Hollandsbikeshop

bax

Goed snelle levering

sneele levering

J. van Bakel

Hollandbikeshop is goed te bereiken per telefoon of per mail. De medewerkers geven ook de indruk dat ze je eventuele problemen bij bestellingen snel willen oplossen (was bij mij het geval). De... Hollandbikeshop is goed te bereiken per telefoon of per mail. De medewerkers geven ook de indruk dat ze je eventuele problemen bij bestellingen snel willen oplossen (was bij mij het geval). De website gaf bij verschillende manieren van zoeken naar produkten van één merk verschillende resultaten. Maar wellicht was dat toeval of heb ik het verkeerd gezien. Over het algemeen gezien is Hollandbikeshop een internetwinkel met een groot assortiment waar je gerust een bestelling bij kunt doen.

Wubbe

Op de website stond een levertijd van 2 werkdagen aangegeven. In de loop van de middag kreeg ik echter al een mail waarin te lezen was dat mijn bestelling reeds verwerkt en verzonden was. Later nog... Op de website stond een levertijd van 2 werkdagen aangegeven. In de loop van de middag kreeg ik echter al een mail waarin te lezen was dat mijn bestelling reeds verwerkt en verzonden was. Later nog een mail ontvangen met een TT code. Bestelling keurig netjes de volgende dag ontvangen! Zeer positieve ervaring en zeker een aanrader!

Goede prijs kwaliteit verhouding
Heldere communicatie orderverloop

Product omschrijvingen kunnen uitgebreider en eventueel voorzien van reviews.

Van Logtestijn

Simpelweg goed & bijzonder efficient

Zie boven

Ik vind persoonlijk dat er redelijk veel mails binnen komen m.b.t. de order & verloop van logistieke proces; dit mag van mij minder

Mieke Bastiaans

Geweldig ,laat in de middag besteld en precies 1dag later al in huis.Onbeschadigd en goed verpakt.Ook de factuur meteen gestuurd en de bestellingdag goed doorgegeven.Zal volgende keer zeker weer... Geweldig ,laat in de middag besteld en precies 1dag later al in huis.Onbeschadigd en goed verpakt.Ook de factuur meteen gestuurd en de bestellingdag goed doorgegeven.Zal volgende keer zeker weer gebruik maken van Hollandbikeshop .Chapeau

Geweldig snel en zonder vervelende dingen

Zou het niet weten ,doorgaan zo.