Ad Rozemond

Perfect, snelle levering, eenvoudige montage met goede instructie!

van Duin

Profesionele firma

Hendrik Olderiekerink

Nieuwe LOOK pedalen gekocht

J. van den Akker

Op zich goed, echter beantwoording van vraag was slecht. Zie hieronder.

Voorafgaand aan de bestelling heb ik op uw website een vraag gesteld over pedalen racefiets. Daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Dit is onvergeeflijk. Deze pedalen heb ik toen maar bij een ander... Voorafgaand aan de bestelling heb ik op uw website een vraag gesteld over pedalen racefiets. Daar heb ik nooit antwoord op gekregen. Dit is onvergeeflijk. Deze pedalen heb ik toen maar bij een ander besteld.

Frieda Ysebaert

Ik ben heel erg tevreden met de fietsenmakers van Mc bike, vroeger werd je nog wel eens afgesnauwd als klant, dat is absoluut niet meer aan de orde en bovendien heb ik hele slechte ervaringen met... Ik ben heel erg tevreden met de fietsenmakers van Mc bike, vroeger werd je nog wel eens afgesnauwd als klant, dat is absoluut niet meer aan de orde en bovendien heb ik hele slechte ervaringen met onkundige fietsenmakers elders in de stad en blijkt steeds weer dat ik beter meteen naar Mc Bike had kunnen gaan!

Ik heb m'n fiets laten maken en daar ben ik erg blij mee!!

Geen.

F. Mastenbroek

6,5

Artikelen konden niet afgehaald worden. Het bezorgadres was dichtbij maar toch moest het verzonden worden. Dit duurt langer en bovendien brengt het kosten met zich mee.

van schijndel

Dit is mijn eerste ervaring en bevalt goed,

groeneweg

De foto's in een hogere pixelwaarde zal de informatie op de website ten goede komen

J.Simon

Sit wekt vertrouwen.

site goed ingericht, waardoor eenvoudig het gewenste artikel is te benaderen.

Jan de Bouvrie

Mooie onderdelen voor niet veel geld!

Hele duidelijke site

Geen verzendkosten?