Oostveen

Technisch Informatie is niet volledig

Monique Huffels.

Geweldige regenjas, zeer snel geleverd!

Snelle levering,
Zeer goede leuke regenjas van Happy Rainy Days.

Schiavone

Ik heb onlangs een derailleurpad bij jullie besteld. Deze werd snel geleverd.

snelle levertijden

de verzendkosten zijn hoog. Een kleine lichte onderdelen die in een enveloppe passen, kunnen ook zo verstuurd worden. Daarmee worden jullie nog goedkoper en concurrerende.

van kastel

Goed maar moest wel een aantal dagen wachten en geen twee werkdagen zoals belooft

simpel

ne is goed zo

Mirte van Geenen

Verliep allemaal heel vlot, duidelijke website, heel aantrekkelijke aanbieding en producten op tijd en netjes geleverd. Niks op aan te merken dus.

Verkoop-proces was heel duidelijk en ging soepel.

Eigenlijk geen verbeterpunten, het verliep allemaal prima.

Haagse Harry

ZEER GOED!!!!!

Mooie spulluh voor weinig!!!!!

Mooie spulluh voor weinig!!!!!

Nicole Van Der Maten

Zeer snelle service, duidelijke website en gemakkelijke betaling. Ook de mails over de status van de verzending zijn érg fijn, geeft een gerust gevoel.

Zeer snelle service
Mails over de voortgang

Leon

Dit was mijn eerste bestelling bij hollandbikeshop en ik moet zeggen dat alles zeer snel zeer soepel verlopen is zelf toen ik erachter kwam dat ik het artikel verkeerd had.
de omruil service...
de omruil service snel en duidelijk inclusief de mail wissel

communicatie
Levering
en retour service

bij retouren of fout bestelde artikelen is het nu niet mogelijk om een ander artikel gewoon om te ruilen voor het verkeerde artikel.
dit moet je nu eerst nieuw bestellen,en dan krijg je het...
dit moet je nu eerst nieuw bestellen,en dan krijg je het bedrag terug van het ene
Geen echte kritiek maar niet iedereen kan sommige bedragen 2 keer betalen