R de Greeve

M.van der Elburg

Dik tevreden

dik tevreden

Kik

Prima overzicht van beschikbare fietsvoorwielen. Onderscheid aangeven op de site tussen de verschillende (bijna dezelfde) producten is erg belangrijk voor het maken van een goede keuze (bijv. waarom... Prima overzicht van beschikbare fietsvoorwielen. Onderscheid aangeven op de site tussen de verschillende (bijna dezelfde) producten is erg belangrijk voor het maken van een goede keuze (bijv. waarom is het ene wiel goedkoper dan het andere bijna hetzelfde wiel). Uitstekende afhandeling van de bestelling: goed zicht wat de status is; volgens afspraak binnen 2 dagen thuis.

Onderscheid in producten beter dan op ander sites. Goed inzicht of het product voldoet aan mijn specifieke wensen. Goed inzicht wat het product inhoud (bijv. wiel met of zonder spaken, met of zonder... Onderscheid in producten beter dan op ander sites. Goed inzicht of het product voldoet aan mijn specifieke wensen. Goed inzicht wat het product inhoud (bijv. wiel met of zonder spaken, met of zonder snelkoppeling, etc.)

Ga zo door. Belangrijkste is dat ik exact weet wat ik bestel. Bij thuiskomst mag het geen enkele verrassing zijn wat ik krijg. Klant moet het doen met de info op de site, dus zonder het in... Ga zo door. Belangrijkste is dat ik exact weet wat ik bestel. Bij thuiskomst mag het geen enkele verrassing zijn wat ik krijg. Klant moet het doen met de info op de site, dus zonder het in werkelijkheid te kunnen zien en beoordelen.

Tino Stapelbroek /nvt

Snelle levering van het product en niet duur.

Snelle levering. Geen verdere ervaring

Geen verbeterpunten

J. Savonije

Via web-advertentie bij dit bedrijf gekomen. Zocht spullen voor de fiets van de kinderen. Alles aanwezig wat ik nodig heb. Snelle afhandeling van de bestelling. Je weet waar je aan toe bent. Toppie!!

Goedhart

Uitstekend

Beschrijving erbij doen voor installatie

R. Vos

Heel goed

Heel goed

M. Broekhuizen

Prima!

goede prijs en snelle levering