snel

Musiac Carboni

Prima ervaring

prima levering, snel, en naar ik denk goede kwaliteit

nvt

Marjan van der Vegt

Prima. Snelle goed levering en goedkoop!

Prima. Snelle goed levering en goedkoop!

Den Boer

Apeldoorn Holland Bike Shop

bellen kon en goede uitleg over de fiets.

Winkel in Apeldoorn is bemand door studenten en is wat rommelig .Veel fietsen opgehokt.
Wel aardige geduldige jongen maar als verkoper niet pro-actief. geven geen advies, laten je zelf aanklooien.

A

Goed, snelle levering en goed geprijsd.

Goed, snelle levering en goed geprijsd.

Olav Kerstens

Goede sortering / voorraad van artikelen; snelle levering

Goede sortering / voorraad van artikelen; snelle levering

F. Lenstra

Goed, heel uitgebreid assortiment, tijdige bezorging in het buitenland. Minder goed, gebruiksvriendelijkheid websire, online zoekfunctie

Compleet en uitgebreid aanbod, internationale levering

Website. Het zoeken of rondkijken is erg lastig. Ellenlange lijsten met achter elk icoon meer lijsten. Een goede online zoekfunctie is iets wat ik mis.

F. de Lugt

Prima info over product en Indien product toch niet ok dan is retourneren mogelijk.
Zal zeker nog eens bestellen.

Nee

Nee

Martin Novak

Perfect ! Surprisingly smooth delivery to SLOVAKIA

Prompt reaction, friendly communication over email prior raising the email, order on WED, delivery from Holand to Slovakia on nx MON morning.
Now studying hollanbikeshop website ...incredible...
Now studying hollanbikeshop website ...incredible amount of accessories, so surely we are slightly becoming returning customer.
Thank you, I appreciate such attitude from "Mekka" of bike world.

Only Holland language in automatic email replies. Albeit it is very similar to German, sometime I was guessing what is momentarily going on with the parcel.
Brief END or GER parallel...
Brief END or GER parallel translations would be nice.

emmy van de Kerckhove

Ik heb 4 weken terug een fiets bij jullie gekocht. Ik hoorde al snel dat er iets in mn wiel loszat. ik heb jullie gecontracteerd en na lang aarzelen hadden jullie een voucher beloofd om mn fiets... Ik heb 4 weken terug een fiets bij jullie gekocht. Ik hoorde al snel dat er iets in mn wiel loszat. ik heb jullie gecontracteerd en na lang aarzelen hadden jullie een voucher beloofd om mn fiets terug te zenden. maar tot op heden heb ik die voucher nog steeds nier ontvangen. dat vind ik erg jammer

ik heb 4 weken terug een fiets bij jullie gekocht. Ik hoorde al snel dat er iets in mn wiel loszat. ik heb jullie gecontracteerd en na lang aarzelen hadden jullie een voucher beloofd om mn fiets... ik heb 4 weken terug een fiets bij jullie gekocht. Ik hoorde al snel dat er iets in mn wiel loszat. ik heb jullie gecontracteerd en na lang aarzelen hadden jullie een voucher beloofd om mn fiets terug te zenden. maar tot op heden heb ik die voucher nog steeds nier ontvangen. dat vind ik erg jammer