Frank Visser

Redelijk goed, maar wel suggestie voor enkele verbeterpunten, en met name de doorverwijzing naar een website van Thule die weer minder hulpvaardig bleek te zijn.

Bestellingen zijn keurig afgewerkt
goede informatie en antwoorden bij emailcontacten n.a.v. het niet passen van de bestelling op mijn auto.

Bij de fietsdrager van Thule kon ik niet vinden welke hulpstukken ik er extra bij moest kopen. Dit kostte me een extra bestelling en kosten. (Mijn auto was zodanig dat er een extra lange... Bij de fietsdrager van Thule kon ik niet vinden welke hulpstukken ik er extra bij moest kopen. Dit kostte me een extra bestelling en kosten. (Mijn auto was zodanig dat er een extra lange tussenverbinding nodig is die relatief erg duur was) (45 euro voor twee kleine stangetjes tov gehele drager van net geen 100 euro.)

2 bestellingen naar het zelfde adres met een uur tussentijd leverde 2x verpakkings en porto kosten op, hier zou een optie kunnen komen:’ er staan nog bestellingen in de rij zullen we er deze aan toevoegen?’

Brusselaers johan

Zeer snelle levering, alles in orde.

Duidelijke site, snelle levering.

Frank

Veel spullen voor normale prijzen.

Beschrijvingen zijn vaak te algemeen en summier. Specs niet vergelijkbaar, varianten van bijv led kopplamp met of zonder automatische sckakeling genoemd maar niet te vinden.

Schimpie

Prima!

Prima!

A. kersten

Juiste producten en zeer snelle levering

Patrick Schrijver

Mooie en duidelijke website met een zeer groot assortiment.

Snelle levering in goede en stevige verpakking.

Katelijne

Marc van Eeten

Makkelijk te bestellen goede levering

Makkelijk te bestellen goede levering

suzanne

Goede ervaring..je werd op de hoogte gehouden van je bestelling

Informatie over bestelling