R Fanoy

Een uitstekend bedrijf wat ik sinds kort gebruik voor mijn bestellingen.

Een duidelijke website met veel artikelen en eenvoudig te bestellen.
Gunstige prijzen voor merk artikelen.

Dorus Stoop

Ik heb het bestelde product in goede staat ontvangen. De afgegeven levertijd is echter niet gehaald.

Goede, nette communicatie met klanten

Voorraad van producten op de website. Nu moet daar over gemaild worden. Betere product informatie. Ben nu voor de informatie bij de concurrent gaan kijken.

Dries

Aankoop Fietsdrager (koper vanuit België)

Aankoop Fietsdrager (koper vanuit België)

Geen opmerkingen

Geert Meijs

Top! Superservice! Zeker vergeleken met andere webshops waar ik bestellingen heb gedaan.

Snelheid

Geen. Jullie zijn een voorbeeld voor hoe andere webshops zouden moeten handelen.

Niek de Swart

Een aantrekkelijk geprijsd goed assortiment. De ene dag simpel besteld en twee dagen later keurig geleverd. Je kunt je klok erop gelijk zetten.
Als ik weer wat nodig heb, weet ik...
Als ik weer wat nodig heb, weet ik Hollandbikeshop.com te vinden.

Duidelijke website, goed geprijsd assortiment, simpel besteld en snel geleverd.

As

Aantal zaken voor mijn fiets gekocht.

Overzichtelijke site. Goede prijs. Snelle levering.

Laura

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

F.Scheffer

zeer goede omschrijving van het product

Ans Doornbosch

Na dat we het besteld hadden, kregen we een mail dat het 2 werkdagen zou duren, dus was al in paniek omdat het om een cadeau ging, en bij de meeste voor zo laat besteld en de volgende dag thuis, dus... Na dat we het besteld hadden, kregen we een mail dat het 2 werkdagen zou duren, dus was al in paniek omdat het om een cadeau ging, en bij de meeste voor zo laat besteld en de volgende dag thuis, dus ik dacht dat word niks maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen om het op tijd te versturen gelukkig is alles goed gegaan prima hollandbikeshop

informatie over bezorgen wanneer je het krijgt, beter voor het betalen dan na het betalen.

als je reageert op hun email of ze hun best kunnen doen om het op tijd binnen te krijgen, graag persoonlijk een antwoord en geen standaard mail, dat stuitte mij tegen de borst, had op dat moment... als je reageert op hun email of ze hun best kunnen doen om het op tijd binnen te krijgen, graag persoonlijk een antwoord en geen standaard mail, dat stuitte mij tegen de borst, had op dat moment spijt dat ik wat besteld had, maar gelukkig hebben ze alles toch goed geregeld

Lydia

Een kinderzitje besteld voor achterop de fiets. Deze werd snelbezorgd.

Een kinderzitje besteld voor achterop de fiets. Deze werd snelbezorgd.