M. Plum

Ik kan niet anders zeggen dat ik prima geholpen ben. Ik heb nog nooit iets besteld via de computer en ben nu zeer tevreden over de afloop.

Opvallend sterk was de snelheid van levering. Geweldig.

Ik zou het niet weten.

hendrix

Zeer goed, de bestelling is zonder problemen verlopen. Mocht ik in de toekomst iets nodig hebben dan zou ik zeker aan hollandbikeshop denken.

Je word per mail goed op de hoogte gehouden m.b.t. de bestelling

Vloemans Chris

Kan geen reactie geven daar dit eerste maal was betreft bestelling maar tot hiertoe is alles goed.

Alles is zeer correct verlopen van bestelling tot aflevering.

Neen

van schaik

prima

Erjen van leeuwen

Alles goed geregeld

schenk

Zeer betrouwbaar

Snel, betrouwbaar en goede kwaliteit

J.

Netjes en goed

Vooraf goed te woord gestaan aan de telefoon. na online bestelling netjes een dag later de spullen geleverd gekregen.

Simoncelli, N. G.

Goed, op 1 punt na, zie hieronder.

Goed, op 1 punt na, zie hieronder.

De reden waarom ik de informatie op de website "slecht" vond is de volgende: Ik moest een Thule draaiknop met bijbehorende bout t.b.v. draagbeugel type "Euroclassic" hebben. De draaiknop was snel... De reden waarom ik de informatie op de website "slecht" vond is de volgende: Ik moest een Thule draaiknop met bijbehorende bout t.b.v. draagbeugel type "Euroclassic" hebben. De draaiknop was snel gevonden, naar de bout heb ik me wezenloos gezocht, was niet te vinden, toen maar gebeld: "Meneer, die bout staat er niet in, moet U zelf kopen".
Mijn idee: Zet wel een foto van die bout op de site, vermeldt er de specificaties bij en zeg dat deze bout door U niet geleverd wordt, maar dat men deze zelf moet aanschaffen. Scheelt eindeloos gezoek en tenslotte toch een telefoontje.
Verder zeer tevreden.

Berrie Muthert

Goede service perfecte communicatie via de mail

Service

Geen aanmerkingen dus heb ook geen vebeterpunten

Hadderingh

Super snelle levering. vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgt.

Super snelle levering. vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend bezorgt.