Spyros

Kristin

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering!

k.f.veenstra

Zeer gemakkelijk te gebruiken site met een duidelijk overzicht.

Zeer klantvriendelijk!

zou het niet weten!

mark segboer

Uitstekend bedrijf , super snel .

De snelle reactie tijd.

HOFKAMP

ZEER TEVREDEN

ZEER TEVREDEN

Linsen

Prima, snel te vinden wat je wilt, groot aanbod ook fvan net wat ongebruikelijke items die je bij de fietsenmaker niet meer vind. Graag had ik nog aangegeven wanneer de zending afgeleverd kon worden... Prima, snel te vinden wat je wilt, groot aanbod ook fvan net wat ongebruikelijke items die je bij de fietsenmaker niet meer vind. Graag had ik nog aangegeven wanneer de zending afgeleverd kon worden nu heb ik het van het postkantoor gehaald.

Een mogelijkheid om aan te geven wanneer ik thuis ben zodat de postbode niet twee keer onverrichter zake aan mijn deur staat.

van dyck

Aankoop fietsdrager

snel

a.harms

Bovenstaande mening spreekt wel genoeg denk ik.

duineveld

Bestelling drager & tas, snel correct

nee

nee