meinen

Snelle en goede service!

snelle en goede service!

Ellen Houwaart

Uitstekende webwinkel! Ik ben vooral blij met het uitgebreide assortiment en de snelle levering.

Overzichtelijke website. Snel gevonden via Google. Zeer uitgebreid aanbod en snelle levering.

Niets kunnen bedenken.

Ad Blok

Goede ervaring

ja
snelheid

nee

Laane

Prima snel en correct geleverd.

prima snel en correct geleverd.

Ton

Tot de laatste bestelling goed

snelle levering

terughoudend zijn met leveren van universele kettingkasten en zeker zonder installatievoorschriften

Reactie Hollandbikeshop.com:

Kettingkasten zijn niet universeel en er geldt bijna voor ieder type kettingkast dat deze op maat gemaakt moet worden en per fiets een andere bevestiging heeft. Dus advies cq gebruiksaanwijzing is... Kettingkasten zijn niet universeel en er geldt bijna voor ieder type kettingkast dat deze op maat gemaakt moet worden en per fiets een andere bevestiging heeft. Dus advies cq gebruiksaanwijzing is zeer moeilijk.

ham.westerman

De eerste keer kontact gehad met dit bedrijf. Een eerste bestelling gedaan; een zadel gekocht. Geen problemen ervaren

Duidelijke aanwijzingen en overzichten van de artikelen en bestelwijze van de artikelen

Het artikel wat ik bestelde was een rokzadel. Het was mij niet duidelijk of dit nu van leer was of kunstleer en dat ik daar uit kon kiezen.

Ivo

veel keuze

Marthe Matthys

Uitstekend

Uitstekend

S. Mulder

Positief

Prettig om pakketje bij te houden. Goede service.

BG Rijkenberg

Geen ervaring

Geen ervaring

Graag op pakbon tevens aankoopbedrag vermelden.