Kees Wijnberg

Via internet gevonden. Zie verder de sterke punten

Overzichtelijk en snel te vinden wat je zoekt.
Zeer snelle levering.
Goede prijs stelling

Wat mij betreft kan het niet beter.

Priscilla

Berendsen

Verkoop fietsmaterialen.

Geweldige service en after sales.
Verrassend goed.

F. R. Cayaux

Uitstekend

De mogelijkheid om een apart afleveradres op te geven en de mogelijkheid om daarbij een bedrijfsnaam in te vullen.

Claudi Velthuis

Ik heb een fietsmand gekocht bij Hollandbikeshop

De site ziet er mooi uit.

Ik heb na ontvangst nog een mailtje gestuurd waarin ik heb bedankt voor de snelle levering. Ook had ik een foto meegestuurd van het resultaat. Ik heb hier geen reactie op gehad. Op zich hoeft dat... Ik heb na ontvangst nog een mailtje gestuurd waarin ik heb bedankt voor de snelle levering. Ook had ik een foto meegestuurd van het resultaat. Ik heb hier geen reactie op gehad. Op zich hoeft dat ook niet maar een korte reactie was wel vriendelijke en persoonlijk geweest.

jose

Super snelle levering van mijn bestelling!

Snelle levertijd

Peter Voogt

Vanaf het eerste moment loop je heel eenvoudig door de duidelijk aangegeven informatie tot aa de afrekeing. Hollandbikeshop houdt je prima op de hoogte over de status van de order.

Ruud de Leeuw

Ik heb voor de eerste keer iets besteld en ben helemaal tevreden over de gang van zaken, zal het ook zeer zeker aanbevelen bij andere fietsers.

alles klopt aan deze zaak, geen wanklank te bedenken.

v.d. Hater

Gh

Vh

evy cuypers

Goede ervaringen

veel keuze op de website, redelijke prijzen

een klein item paste twee jaar geleden nog in een stevige enveloppe ipv nu in een kartonnen doos, slecht voor het milieu (inpakmateriaal, speciale transporteur) en lastig voor de klant... een klein item paste twee jaar geleden nog in een stevige enveloppe ipv nu in een kartonnen doos, slecht voor het milieu (inpakmateriaal, speciale transporteur) en lastig voor de klant (inpakmateriaal moet weggegooid (niet zomaar in de vuilbak) en er moet iemand thuis zijn voor de transporteur of je moet er nog eens speciaal omrijden)