eva nung

Informatie via de site klopte helaas niet! Het montage setje bijpassend aangegeven op de site paste niet bij de mand! De pennen waren te kort v.d. dikte van het riet!

Duidelijke site mits de info klopt!
Veel keuze!

Informatie kloppend maken!

Reactie Hollandbikeshop.com:

Mevrouw besteld 1 x 112492 Basil bevestiging set transport krat en 1 x 100508 Basil Rieten Fietsmand Denton Large Grey Dit past niet op elkaar, dit staat ook niet op de site aangegeven. Het... Mevrouw besteld 1 x 112492 Basil bevestiging set transport krat en 1 x 100508 Basil Rieten Fietsmand Denton Large Grey Dit past niet op elkaar, dit staat ook niet op de site aangegeven. Het bevestigingssetje is voor een fietskrat zoals op de site beschreven. Mevrouw kan altijd de onderdelen retourneren.

marjoleyn

Snelheid

Sofie lauryssen

Ik heb op deze site een fietsstoeltje en accesoires hiervoor gekocht deze werden telkens aan een goede prijs aangeboden en snel geleverd... Ik was hier erg tevreden over

Snelle levering, goede prijs.

Marc Mozes

Snelheid van levering en prijs.

Product moet nog in elkaar gezet worden. Nog onbekend of alle onderdelen aanwezig zijn. Hier kan ik nu nog geen goed oordeel over geven.

Meersman

Zo snel te worden besteld ivb met de thule fietsdrager (binnen de 12uur) hebt ik nog nooit meegemaakt. Prachtige service en zeer tevreden!

Marja vaandrager

Snelle levering, netjes verpakt en goedkoper dan de meeste andere leveranciers van dit product

Goedkoper dan andere aanbieders

Deleersnyder NV

Zeer goed

Zeer goed

Marco de Leeuw

Op vrijdag voor 3 uur een fiets besteld en op zaterdag was deze al binnen. Er klopte echter een fiks aantal zaken niet. Spullen die ontbraken en het was ook niet de bestelde fiets maar een andere.

- Snelle levering

- Het kleine onderdeel zat wel in een grote doos. In een envelop waren de verzendkosten lager geweest.

R.J. van Rossum

Uitstekende service, snelle bezorging