Edward Niessink

Meermaals met tevredenheid bestellingen gedaan.

Soms vind je de artikelen ergens anders goedkoper. Echter de snelle en betrouwbare levering, blijft unique selling point.

Hier en daar kan productinformatie op de site uitgebreider.

G. Mol

Goed, product tijdig en in goede orde ontvangen

goed, product tijdig en in goede orde ontvangen

Linda Schimmel

Geweldig! Snel duidelijk informatief!

Geweldig! Snel duidelijk informatief!

Jarno

In het algemeen heel goed!

In het algemeen heel goed!

A.E.

Verwarrend

Groot assortiment.

Artikelen niet met selektvracht versturen. Ook op de website vermeldden dat er met selektvracht word verzonden. Het is verwarrend want op de site staat wij verzenden met post.nl persoonlijk als ik... Artikelen niet met selektvracht versturen. Ook op de website vermeldden dat er met selektvracht word verzonden. Het is verwarrend want op de site staat wij verzenden met post.nl persoonlijk als ik had gezien dat er met selektvracht bestellingen werden verzonden dan had ik een andere webshop gekozen. Vind selektvracht gewoon ronduit slecht.

Michiel

Zeer goed

grote collectie, waarbij er ruime informatie staat over het product bij de details

jako

snel, goed, accuraat

?

Y.Kisters

Slechte ervaring, niet klantvriendelijk als er problemen zijn

Nee

Slechte communicatie met de klant. Arrogante houding van het bedrijf, komt afspraken mbt telefonisch contact opnemen niet na, uiteindelijk een mail ontvangen met beslissing, ipv bespreken met mij... Slechte communicatie met de klant. Arrogante houding van het bedrijf, komt afspraken mbt telefonisch contact opnemen niet na, uiteindelijk een mail ontvangen met beslissing, ipv bespreken met mij als klant, zoals afgesproken.

Reactie Hollandbikeshop.com:

Mevrouw is 3x terug gebelt op haar aan gegeven tijden maar helaas zonder gehoor. Mevrouw had de order uit de verpakking los in de doos terug gestuurd. Het product zadel op framebuis had hierdoor... Mevrouw is 3x terug gebelt op haar aan gegeven tijden maar helaas zonder gehoor. Mevrouw had de order uit de verpakking los in de doos terug gestuurd. Het product zadel op framebuis had hierdoor lakschade aan de stangen. Er is een voorstel gedaan om 75% te vergoeden maar helaas tervergeefs.

cees vos

Zeer goed

zeer goed

Machiels Ronny

1 keer een bestelling gedaan van verschillende onderdelen

ruim assortiment

snelheid van levering en tracking van bestelling is iets minder in vergelijking met enkele andere webshops, maar niet oncomfortabel.