André

Goed, werd keurig op de hoogte gehouden betreffende de voort gang.

Goed, werd keurig op de hoogte gehouden betreffende de voort gang.

Piet Hein Scheltens

In plaats van de bestelde 3 koerierstassen, ontving ik de volgende werkdag helaas maar 1 tas. Na een telefoontje werd ik de volgende werkdag teruggebeld. Zou geregeld worden, met excuses voor het... In plaats van de bestelde 3 koerierstassen, ontving ik de volgende werkdag helaas maar 1 tas. Na een telefoontje werd ik de volgende werkdag teruggebeld. Zou geregeld worden, met excuses voor het ongemak. En zo geschiedde. Juiste toon, juiste houding.

Ik heb nog steeds behoefte aan papieren facturen. Ouderwetse boekhouding.

Hieke van den Akker

Zeer positief

Duidelijke info op zeer uitgebreide website

Peter Van den Bossche

Woensdagavond bestelling overgemaakt, vrijdagmiddag geleverd in België! Dit is een site die ik iedereen kan aanraden, zowel prijs als de snelheid van de levering zijn uitstekend. Betaling verloopt... Woensdagavond bestelling overgemaakt, vrijdagmiddag geleverd in België! Dit is een site die ik iedereen kan aanraden, zowel prijs als de snelheid van de levering zijn uitstekend. Betaling verloopt bovendien vlotjes via Maestro. Verzending naar België blijkt ook geen probleem te zijn.

Paul Peeters

UITSTEKEND !!

Maandag bestelling geplaats en woensdag al geleverd in België !! Sneller kan volgens mij niet ! Top service en lage verzendkosten! Bij jullie ga ik zeker nog bestellen !

Mart

Snelle levertijd

hgjansen

goed

J. Dekker

Prettige snelle afhandeling van zaken

Snel besteld
Informatie over product

N.v.t.
Ga zo door!

remco verhoeven

Informatie

Allen

Super bedrijf : informatie, snelheid levering, produkten is uitstekend

Heel goede infotmatie op de website. heel snel levering , heel mooie verschillende produkten,
kortom : Super berijf !

geen,kan niet beter