penneman pascal

Zeer goede ervaring ,kom beslist nog terug

zeer goede ervaring ,kom beslist nog terug

Sandra

Vriendelijk en snelle service

Snelle levertijd. Ze doen moeite voor hun klanten. Toen er iets nagekeken moest worden in de doos i.v.m. een onderdeel waar onzekerheid over bestond, hebben ze voor mij -heel klantvriendelijk- de... Snelle levertijd. Ze doen moeite voor hun klanten. Toen er iets nagekeken moest worden in de doos i.v.m. een onderdeel waar onzekerheid over bestond, hebben ze voor mij -heel klantvriendelijk- de doos geopend om te checken of het onderdeel er inderdaad bij zat en daarna pas verstuurd, waardoor ik een compleet artikel binnen kreeg.

Ruud van den Berg

Snelle levering van volstrekt waardeloze koplamp

Snelle levering van volstrekt waardeloze koplamp

Laat waardeloze spullen uit het assortiment. Deze koplamp deed het niet bij aankomst. Batterijen verwisselen: geen resultaat. Lamp geopend: ontwerpfout van printplaat. Kan gewoon niet goed... Laat waardeloze spullen uit het assortiment. Deze koplamp deed het niet bij aankomst. Batterijen verwisselen: geen resultaat. Lamp geopend: ontwerpfout van printplaat. Kan gewoon niet goed gesoldeerd worden. De soldeer zat een beetje naast de pluspool geplakt en maakte daardoor geen contact. Nadat ik de soldeer tegen de pluspool heb geplakt, doet de lamp het. Maar hoe lang?

Gino De Wachter

Correct en snel

Correcte en snelle levering.

frans

correct, snelle levering

Kossen

Fietsstoel gekocht

Goedkoop
Makkelijk te bestellen, ook als eenmalige klant.

nee

Harinck

Prima informatie en een snelle terug koppeling via de mail over de bestelling.

Snelle levering goede internet pagina waar je alles kunt vinden tegen een goede prijs.

Nicole Huisman

Op zich goed. Snelle levering. Alleen jammer dat er bij de Blue Twist T2675 een beschrijvingsboekje geleverd is van de Motion T2600, Matic T2650 en Twist T2650

bestelproces en levering uitstekend

beschrijving van gebruik product controleren
beschrijving van gebruik product controleren
eerste keer dat ik een dergelijk product bestel maar ik kan niet eenvoudig een vraag stellen hierover. misschien handig om meer informatie bij het product leveren en de juiste informatie!
Bij deze enquete kan ik geen nvt invullen! geen contact met sales gehad!

G. De boer

Wij hebben de service als heel goed ervaren, en helemaal de supersnelle levering. Toppie.