Albert BRM

Tevreden klant

Ruim aanbod in gereedschappen en fietsonderdelen.

Prettig, ondanks langere wachttijd levering fiets.

Telefonsich bereik prima, werd netjes uitgezocht waarom het langer duurde dan was aangegeven. Fiets is prima en onze dochter is er heel blij mee.

Helaas bleek bij ons de fiets niet compleet te zijn, voordat hij de deur bij Hollandbikeshop uitging en vergaten ze ons te berichten hierover, waardoor de levering aardig langer duurde dan was... Helaas bleek bij ons de fiets niet compleet te zijn, voordat hij de deur bij Hollandbikeshop uitging en vergaten ze ons te berichten hierover, waardoor de levering aardig langer duurde dan was aangegeven. Handig als dit even was teruggekoppeld.

Ton

Eenvoudig, snel en no-nonsense

eenvoud van de site en het bestelgemak.

Ja. Er zou een soort van intake formulier moeten zijn, waar men producten kan invullen die niet via de webshop te kopen zijn. Mocht het worden opgenomen of besteld kunnen is terugkoppeling... Ja. Er zou een soort van intake formulier moeten zijn, waar men producten kan invullen die niet via de webshop te kopen zijn. Mocht het worden opgenomen of besteld kunnen is terugkoppeling wenselijk. Ik moet nu regelmatig bij 3 verschillende sites kopen, hetgeen onnodige kosten met zich mee brengt,

jeroen

Uitstekend

Het op zoeken van de geleverdede onderdelen was goed te doen en de levering is snel afgeleverd
bedankt daar voor
Gr Jeroen

Ik zou het niet weten

Ronald1967

Degelijk en duidelijk gecombineerd met snelheid=
klantgericht!

Hou de lijntjes zo kort.
Tussen bestelling en verzending met terugkoppeling de snelheid aanhouden.
Hou de lijntjes zo kort.
Tussen bestelling en verzending met terugkoppeling de snelheid aanhouden.
Zelfs als niet snel geleverd kan worden dit zo snel mogelijk terugkoppelen (maar dat gebeurt waarschijnlijk al.

Osté

Besteld en snel ontvangen

Besteld en snel ontvangen

Koen

E. van Rijssel

Set fietstassen (ortlib) gevonden, nieuwste kleurschakering

Bedrijf heeft de nieuwste tassen uit de collectie op voorraad. Alle info over het product is aanwezig.

De vergelijking met andere aanbieders heb ik niet aangetroffen

P. van den Hout

Goede shop.veel artikelen.snelle levering

zie bovenstaande ervaring

evt nog via Paypal kunnen betalen.

Rob Agricola

Bestelling van 1 product kort en snel via internet

Snelle en nette afwerking van bestelling