Arnold

Uitstekend

uitstekend

Veel keus, ook in onderdelen.

Van bepaalde onderdelen kun je niet zien hoe groot die zijn.

Juultje

Het was heel makkelijk om een product te bestellen en ik had het binnen 2 dagen in huis

duidelijke page en snelle levering

marcia

Prima netjes vriendelijk

geen opmerking prima verlopen

helaas bij levering kon die meneer mij niet echt vertellen hoe en wat over de scooter.. dus dat vond ik wel jammer.
verder prima er aardig

Reactie Hollandbikeshop.com:

Mevrouw heeft geen Scooter maar een kettingslot (waarschijnlijk voor deze scooter)bij ons gekocht.

Peter Rosendahl

Prettige onderneming; grote sortering en snelle levering.

prettige onderneming; grote sortering en snelle levering.

Buitenkamp

Ik heb de grote honden car achter de fiets besteld. Volgende dag al in huis. Door het voor mij niet duidelijk was dacht dat ik ook de hondenwandel wagen had. maar veder ben ik zeer tevreden. heb... Ik heb de grote honden car achter de fiets besteld. Volgende dag al in huis. Door het voor mij niet duidelijk was dacht dat ik ook de hondenwandel wagen had. maar veder ben ik zeer tevreden. heb hier overgebelt werdt netjes tewoord gestaan. heb het als nog nabesteld. heb een kortings code gekregen voor gratis verzending. Toppie!

* misschien bij sommige pruducten zoals honden car duidelijker aangeven wat exclusief is maar wel bij te bestellen. bij de beschrijving

blijf vooral zo door gaan!

Zeer uitgebreid assortiment en snelle levering.

Ze hebben een uitermate uitgebreid assortiment. Heel veel is uit voorraad leverbaar.

Uitgebreidere zoek- en filtermogelijkheden (Soms is het assortiment zo omvangrijk, bijvoorbeeld bij fietsbanden, dat het niet overzichtelijk, en dus is moeilijk om te kunnen kiezen.) Uitgebreidere zoek- en filtermogelijkheden (Soms is het assortiment zo omvangrijk, bijvoorbeeld bij fietsbanden, dat het niet overzichtelijk, en dus is moeilijk om te kunnen kiezen.)
Uniformere bandenmaat-informatie.
Uitleg / achtergrondinformatie van bandenmaten.

H. Ackermans

Leuke online winkel

leuke online winkel

c.v.masbergen

Super bedrijf

mooie makkelijke en goede site . snelle levering
klantvriendelijk ook als er iets niet klopt

Het is al jammer als iets wel op de bon staat maar niet is geleverd .Het word snel op gelost volgende dag word het al geleverd . alleen jammer dat het verkeerde zadel geleverd is.

Goede ervaring

snelle levering