Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen

Snelle levering, goede reactie op email

Snel en inhoudelijk juist gereageerd op mailtje. Goede service toen ik meldde dat een product elders veel goedkoper was.

Welicht iets betere info over de inhoud van producten op de website, zodatdaar geen misverstanden over bestaan.

Zeer goed

zeer goed

Peter S.

Makkelijk te bestellen, netjes afgeleverd, goed verpakt.

Goede info over het type band dat ik nodig had met een duidelijke uitleg over de maatvoering (franse band).

Luk Janssens

Gebruiksvriendelijk en snel

gebruiksvriendelijkheid website en snelheid levering

op de website staat nog de mogelijkheid om de betaling uit te voeren via Bankcontact. Volgens ons is deze optie niet meer mogelijk.

Zeer tevreden over mijn aankoop en snelle levering

Zeer tevreden over mijn aankoop en snelle levering

Geen naam

Goed assortiment. Ik was al lang op zoek naar manier om mijn 2 kinderen, 4 en 5, goed op fiets te vervoeren. Met de zadel op stang heb ik hier een goede oplossing voor. Maar wat een ramp om in... Goed assortiment. Ik was al lang op zoek naar manier om mijn 2 kinderen, 4 en 5, goed op fiets te vervoeren. Met de zadel op stang heb ik hier een goede oplossing voor. Maar wat een ramp om in elkaar te zetten. Rugsteun moest zelf op zadel gezet worden, maar onmogelijk om bij te komen en de meegeleverde bout paste niet, was veel te klein. Ontzettend slecht!! Uiteindelijk hebben we er een eigen mout op gedaan en gelukkig is mijn man handig, maar dit was dus wel de laatste keer dat ik hier iets gekocht heb (ondanks mooie assortiment), want het past gewoon niet.

Producten leveren die passen!

Reactie Hollandbikeshop.com:

Deze zadels op frame buis passen niet op iedere fiets. De maten van de buis waar het zadel op past staan vermeld bij het product.Ook wordt er een duidelijke montage handleiding bijgeleverd en mocht... Deze zadels op frame buis passen niet op iedere fiets. De maten van de buis waar het zadel op past staan vermeld bij het product.Ook wordt er een duidelijke montage handleiding bijgeleverd en mocht het product toch niet passen dan kan het zadel altijd retour worden gestuurd en wordt deze gecrediteerd.

Prima bevallen, ik zal vaker online bestellen.

Eenvoudige manier van selecteren productaanbod. Informatie over maatvoering soms wat minder bij producten, maar begrijpelijk.

Soms wat meer productinformatie gewenst.