D A Bosscher

Ervaring is goed

ervaring is goed

In mijn geval kon het product wel in een veel kleinere verpakking. Ik had 2 kentekenplaathouders besteld die in een behoorlijke doos zijn verzonden. Als dit in een kleinere verpakking wordt... In mijn geval kon het product wel in een veel kleinere verpakking. Ik had 2 kentekenplaathouders besteld die in een behoorlijke doos zijn verzonden. Als dit in een kleinere verpakking wordt verzonden kan er wellicht bespaart worden op de verzendkosten.

C.H. van Marsbergen

Uitstekende service en prima klantencontact

Informatieverstrekking na een onduidelijke mail, waardoor onduidelijkheid meteen uit de wereld was.

jolanda

Prima!

prijs

maatvoering fietstassen erg onduidelijk, waardoor helaas te kleine tassen besteld.

Patrick Otten

In een woord ’SUPER"

hele goede en snelle levering!

Uitstekend. Snelle levering.

Belofte wordt waargemaakt

Geen poespas, gewoon een goede zaak

Levering van goed materiaal.

We hadden dat waarschijnlijk aan moeten geven bij de bestelling, maar het pakket werd weer mee terug genomen en 2 dagen later afgeleverd. Ik heb er geen bezwaar tegen als dit bij de buren wordt... We hadden dat waarschijnlijk aan moeten geven bij de bestelling, maar het pakket werd weer mee terug genomen en 2 dagen later afgeleverd. Ik heb er geen bezwaar tegen als dit bij de buren wordt afgeleverd. Maar een prima service en superbanden!

Hannie Lamberink

Het bestelde produkt blijkt niet te zijn wat ik op website meende te zien. Ik bestelde helmlampjes en kreeg alleen bevestigingsmaterialen hiervoor. Daar heb ik niets aan.

De foto’s op de website en de info erbij zijn niet expliciet genoeg. Dat moet beter en duidelijker.

willem haase

Ik heb twee keer iets besteld en dat ging uitstekend!!!

ik heb twee keer iets besteld en dat ging uitstekend!!!

Tijs Ongena

IK HEB MIJN SPULLEN NOG NIET!!! DIE MANNEN VAN TNT VEGEN HUN VOETEN ER AAN, ZE HEBBEN MIJ EEN KEER GEBELD EN DAN NOG NIET KOMEN OPDAGEN OP DE DAG DAT ZE ZEIDEN!!!

Voor België niet tnt gebruiken maar een bedrijf dat uw pakje laat leveren aan de post zodat ge het kunt gaan halen!!!

Reactie Hollandbikeshop.com:

Het pakket is naar Belgie verstuurd met Postnl. Normaal gesproken duurt dit 1 werkdag, helaas is er wat verkeerd gegaan bij Postnl in Belgie en heeft de bestelling vertraging opgelopen maar is wel... Het pakket is naar Belgie verstuurd met Postnl. Normaal gesproken duurt dit 1 werkdag, helaas is er wat verkeerd gegaan bij Postnl in Belgie en heeft de bestelling vertraging opgelopen maar is wel afgeleverd (helaas te laat).

snelle levering